1. júna 2015

Mesačná chvastačka- Máj 2015

Pomaly sa začal nový mesiac a sme o krok bližšie k letným prázdninám. Máj bol mesiac, v ktorom moja polička dostala menší infarkt z kopy kníh, ktoré sa na nej objavili. Čo iné som mala čakať, keď som všetkým známym dala zoznamy kníh ktoré chcem? :D Nejdem to už dlhšie rozoberať a poďme sa kuknúť na moje nové lásky.



VYHRANÉ KNIHY:
Aj tento mesiac sa na mňa usmialo šťastie a Nový čas ma vyžreboval (spolu s ďalšími devätnástimi výhercami každý deň) v ich súťaži, ktorú usporiadali s Ikarom. Mohla som si vybrať z nekoľko desiatok kníh (možno aj stoviek). Nakoniec som si vybrala knihu Dcéra šialenca, ktorú som chcela čítať už dlhšie.

KÚPENÉ KNIHY:
Tento mesiac som na knihách šetrila, keďže som mala narodeniny a začína sa leto, takže som viac investovala do oblečenia. Neviem, či sa priamo dá nazvať táto kniha "kupovanou", ale zaplatila som za tovar a táto tam bola tiež pribalená, takže....


DAROVANÉ KNIHY:
V tejto kategórií ich tento mesiac bude veľa, keďže som oslavovala. Knihy som dostala od mojej mamky a brata spolu s jeho frajerkou. Mamina ma zobrala do kníhkupectva a domov som odchádzala s krásnymi troma knihami. Sama som si vybrala Elitu, pokračovanie knihy Selekcia, ktorá ma strašne prekvapila. Ako druhú som si zobrala knihu Všetko naopak, o ktorej sa môžete dočítať v mojej minirecenzií, ktorá bohužiaľ nebude príjemná. Ako poslednú som od nej dostala knižtičku Mojej milovanej dcérke, ktorá je plná citátov, ktoré ma zahrali pri srdci. :3 Brat si dal záležať a s mojou pomocou (krásny zoznam :D) mi vybral knihu Džínsový denník 4, ktorý bol trošku slabší ako predošlé knihy.

VYMENENÉ KNIHY:
Tento mesiac nič...

RECENZNÉ VÝTLAČKY:
Tentokrát som si požiadala o Šepotání, ale ešte neprišlo.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!