4. júna 2015

Katie McGarryová- Překroč svůj stín

Počet strán: 376
Jazyk: český jazyk
Vydavateľstvo: CooBoo
Rok vydania: 2014

Anotácia:
Nikdo neví, co se stalo té noci, kdy se z Echo Emersonové, populární holky, stal outsider s podivnými jizvami na rukou, o kterých si špitá celá škola. Dokonce ani Echo nezná celou pravdu, co se té strašlivé noci odehrálo. Ale byla by moc ráda, kdyby se vše vrátilo k normálu. Ovšem když se v jejím životě zjeví Noah Hutchins, hezoun v černé kožené bundě, co holky vlastně jen využívá, svět se jí obrátí vzhůru nohama takovým způsobem, že si to ani v nejdivočejších snech nedovedla představit...

Obálka knihy: Krásna, intímna, k tomu pekné písmo. Dávam 4,5/5 bodov.

Dokáže niekto napísať tak neuveriteľne nádherný a silný príbeh, ktorý budete milovať? Budete ho čítať stále dookola a nikdy vás neomrzí? Budete všetko prežívať s postavami? ÁNO, niekto to skutočne dokáže. Je to Katie McGarryová a jej excelentný príbeh Překroč svůj stín. Príbeh o láske, kamarátstve, rodine, tajomstvách a bolesti. Toto všetko nájdete skoro v 400 stránkach knihy, ktorá by sa pre mňa nikdy nemala skončiť. 

Ako ste si už vyššie všimli, toto bude príjemná recenzia, ktorá nebude mať ani jedno negatívum. Autorka vymyslela skutočne nádherný príbeh o dvoch mladých ľuďoch, ktorí to v živote nemali ľahké. Echo je dievča, ktoré malo vynikajúci život, ktorý sa zmenil vo chvíli, keď ju jej otec nechal pri jej matke, ktorá mala bipolárnu poruchu. Ona sa len prebrala v nemocnici a na nič si nespomína. V tej deň sa z nej stal outsider, ktorý nosí len dlhé rukávy, aby zakryl svoje jazvy, na ktoré nevie nájsť odpoveď, ako sa jej stali. Jej život sa zmení, keď stretne Noaha
Noah je iná stránka knihy. Jeho život bol stále len o sexe, sexy pohľadoch na dievčatá a fajčení za školou. Je život sú len jeho dvaja bratia, od ktorých bol oddelení, keď ich rodičia zomreli pri požiari. Noah chce spraviť všetko pre to, aby svojich bratov dostal do opatrovníctva. To sa však zmení, keď stretne svoju nymfu Echo.

Dej a postavy autorka vymyslela do poslednej bodky. Aj keď som si na začiatku myslela, že to bude skôr romantika, trochu som sa sekla. Áno, romantika tak skutočne je. Echo a Noah tvoria neuveriteľne nádherný pár, ale o tom kniha nie je. Je to príbeh o dospievaní, hľadaní pravdy a hlavne seba samého. Echo sa musí popasovať so svojimi nočnými morami a spomenúť si na ten hrozný deň, keď sa jej život zmenil. Noah musí ochraňovať svojich bratov a premýšľať o tom, aký život chce viesť. Chce byť "otec" v tam mladom veku? Kniha rozpráva o tom, ako postavy silnejú pri každom páde, ktorý im život uštedrí. 

Nebudem písať o každej postave zvlášť. Echo a Noah boli postavy, ktoré som od začiatku knihy milovala a páčilo s mi, že Katie písala z pohľadu ich oboch. Vedela som si prečítať ich myšlienky a lepšie určiť ich charakter. Echo bola Noahova nymfa a on bol pre ňu ten  sexy zlý chlapec v čiernej koženej bunde. Obidvaja v tom druhom našli svoju spriaznenú dušu, ktorá im pomohla v ich najťažších chvíľach. Ak by ste mi povedali, ktorú postavu mám viac rada, nevedela by som sa rozhodnúť. Pre mňa sú lásky obidvaja. 

Knihu vám samozrejme ODPORÚČAM!!! (aký šok :O :D) Asi je to moje najlepšie odporúčanie z celého môjho blogu. :) Dávam plný počet sovičiek. 

MOJE HODNOTENIE:

4 komentáre:

  1. Súhlasím, knižka v sebe má určitú pointu. :) Pravdou však je, že si ju už veľmi nepamätám a to som ju čítala asi pred rokom :/ Ale čo sa mi v hlave vynára ohľadom nej, tak súhlasím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to vypadá na fajn knihu. Ještě jsem o ni neslyšela. S

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je naozaj skvelá. Určite ju odporúčam. Nebudeš ľutovať. :)

      Odstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!