11. júna 2015

This or that book TAG

Nejako som posledné dni prechádzala po rôznych blogoch a čítala som si ich. Narazila som na pár skvelých TAG-ov, ktoré som sa rozhodla vyplniť. This or that book TAG som našla na A cup of Lucy. Dúfam, že sa vám zapáči. :)

1. Thriller alebo romantika?

Na 100% hovorím romantika. Vlastne ja čítam iba romantiku a sem-tam sa zahľadím do nejakej inej kategórie, ale thriller to určite nie je. 


2. Vlastné alebo knihovňa?
Vlastné knihy. Bývam na dedine a nemáme takú dobrú knihovňu, akou sa môže popýšiť veľké mestá. Vlastne, ako dobre viete, moja mamka je aj knihovníčka, takže kupujem do našej knižnice knihy ja. 

3. Autor alebo autorka?
Autorka. Ženy držia spolu. Jediný autor, od ktorého som niečo čítala je John Green (NA vine sú hviezdy, Papierové mestá). Od iného autora som asi nič nečítala. Viac sa mi páčia štýly žien. 

4. Hrubá kniha alebo poviedka?
Hrubá kniha. Viac sa s postavami zoznámim a ich príbeh si viac vychutnám. Poviedky nemám veľmi rada. Všetko sa rýchlo skončí. 

5. Slovenskí alebo zahraniční autori? 
Nám niektoré obľúbené slovenské autorky (Enja Rúčková, Miroslava Varáčková,...atď.), od ktorých si stále kúpim ich novú knihu. Musím však povedať, že zahraniční si ma dostali viac. majú lepšie nápady, štýly písania, postavy...



6. Twiligth alebo Škola noci?
Twilight to určite nebude a Školu noci som prečítala len prvú knihu. Takže si buď povinne vyberiem Školu noci, ale ak sa nemusím rozhodnúť, tak si nevyberiem nič. (To skôr Upírsku akadémiu, alebo Akadémiu temna)

7. Hlavný hrdina alebo hrdinka?
Aj keď v poslednej dobe čítam knihy, ktoré sú písané z oboch pohľadov, stále budem mať rada knihy, ktoré majú hlavnú hrdinku. Viem sa s knihou viac stotožniť, keď čítam z dievčenského pohľadu. 

8. Súčasnosť alebo história?
Súčasnosť. Všetko je z mojej doby a páči sa mi to viac. Aj keď....na knihu Medený jazdec, ktorá je z histórie nedám dopustiť! <3 Ak by som sa mala pustiť do nejakej historickej knihy, vyberala by som si podľa toho, ktoré obdobie by to bolo. Také Temné vody sa mi neuveriteľne páčili kvôli tej historickej móde, kultúre...


9. Samostatná knižka, alebo viacdielna séria?
Na toto je u mňa veľmi ťažko odpovedať. Mám rada aj samostatné knihy, aj série. 

10. Náš (bežný) alebo nový svet (fantasy)?
Iba v niektorých príbehoch sa mi páčil fantasy svet, ale inak mám rada knihy z nášho bežného života. Sú viac realistickejšie a to sa mi páči.

11. Záporák žena, alebo muž? 
Určite muž. Ženy nie sú nikdy dobré záporáčky. 

2 komentáre:

Za každý komentár zo srdca ďakujem!