10. júna 2015

Unboxing #11

Poštárka ma opäť príjemne potešila. Aj keď som si myslela, že keď mi pre pár dňami prišiel lístoček, že mám na pošte balík, bude to konečne môj recenzný výtlačok na ktorý sa tak veľmi teším. Bohužiaľ, stále neprišiel, ale čo už...aj tak som sa potešila. Recenzákmi nakoniec konečne prišiel len včera. Strašne sa teším. A čo dobré som si na pošte našla? 

 Balíky som si tentokrát neroztrhala pri prvej príležitosti, keď sa mi dostali do rúk a krásne som počkala kým vám ho odfotím. Musíte ma teda pochváliť. :D Ako dekoráciu na prvých fotkách môžete vidieť môj veľký zelený hrnček z kávou, keďže môj obľúbený so sovou mi niekto použil.










A tu už máme moju prvú novú lásku. Musím sa priznať, že o knihe, teda celej sérií som doteraz ešte nepočula, ale keď mi ju dievča ponúklo na výmenu, povedala som si, že ju skúsim. Uvidíme... :)

 A konečne sa dostávame na môj recenzný výtlačok, na ktorý som sa strašne tešila. Knihu som si chcela objednať už dávno.Čítala som veľa recenzií na túto knihu a skoro všetko boli s plným  počtom bodov. Uvidíme, ako sa kniha bude páčiť mne. :)
A tu ju máme v plnej krásne. Strašne sa mi páči obálka a bola som milo prekvapená, keď som knihu otvorila. Nádherné strany a k tomu zelené písmo. Úplne úžasné!! :)



2 komentáre:

  1. Konečne niekto, kto to písmo odfotil :-) Všade čítam - nádherné zelené písmo - a obrázok žiaden. A inak silno závidím knihu, vyzerá úžasne. (Přivolávaní nezávidím, tú knihu už mám doma :-) )
    http://kmkbookworld.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To bola prvá fotka, ktorú som k ten knihe odfotila. :D Naozaj nádherné spracovanie. Práve knihu začínam čítať, uvidím aká bude. :)
      Přivolávaní som dočítala a strašne sa teším na pokračovanie :3

      Odstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!