19. júna 2015

Unboxing #12 | Ďalšia kniha od mojej Knižnej víly ♥

Určite viete, že 14.5. som mala narodeniny a preto sa mi znovu ozvala moja Knižná víla a spýtala sa ma, akú knihu by som chcela na narodeniny. :3 Znovu som zostala strašne prekvapená a od toľkej radosti som si nevedela vybrať knihu. Ja mám tú pani strašne rada a veľmi jej ďakujem. A čo dobré som si priala tentokrát?

Tentokrát som bola profesionálnejšia a adresy som zakryla. :D Ospravedlňujem sa za pokrčený balík, ale...ehm...kým som si uvedomila, že ho mám aj odfotiť, roztrhala som ho. Hups... :D 

Hmm...knižka vyzerá byť hrubá a v mäkkej väzbe. Ďalej tu vidím logo vydavateľstva CooBoo. 

A tu ju máme v celej svojej kráse. <3
Knihu som si chcela objednať už dlhšie
a preto som za ňu strašne rada. :3

Musela som odfotiť a túto prvú stránku.
Proste mu to prišlo smiešne, keďže si práve
zaokruhľujem v škole známky. :D
Škoda, že ja tak pekné vysvedčenie nebudem mať. :(

4 komentáre:

  1. Ja ju taaaaaaak veeeeľmiiii chcem! Už rok po nej prahnem a stále nič! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak si ešte nečítala aj Léto na druhý pokus, môžeš sa tešiť na môj Knižný HOP ;)

      Odstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!