30. mája 2015

Sarah Brianne - Nero

Séria: Made Man #1
Jazyk: Anglický jazyk
Rok vydania: 2014
Vydavateľstvo: Young Ink Press

Anotácia:
Nero je kráľ Legacy Prep, žijúci život moci.
Elle je školské boxovacie vrece, žijúca život strachu.
Jediné dobré dievčatá, ktoré Nero pozná, mu skáču do postele, kedykoľvek im povie.
Najbližšie, kde sa Elle dostane ku zlému chlapcovi, je v rade v jedálni.
Šéf mu dal rozkaz, aby zistil, čo ona vie.
Jej ústa sú zavreté.

Ja iba chcem byť zasraný made man.
Som iba zasraná servírka.


Obálka knihy: Krásna. Nie je vôbec prečačkaná, ako iné obálky a aj tak je nádherná. Vyžaruje z nej silný pocit, ktorý neviem opísať. Nera v knihe som si predstavovala presne tak, ako je zobrazený na obálke. Perfektné písmo a sivá farba, ktorá sa k deju knihy fakt hodí. Nemôžem dať nič iné ako 5 bodov.

Môj názor: Sarah Brianne je spisovateľka, ktorú som donedávna vôbec nepoznala. Je veľká škoda, že sme malá krajina a u nás sa nevydáva veľa zahraničných kníh, ktoré by si to zaslúžili. Keďže moje známky z angličtiny sú na zaplakanie, tlieskam Elise, že na jej blogu sa nájdu skvelé knihy, ktoré sa prekladajú. Keď sa začal prekladať Nera, hneď po prečítaní anotácií som vedela, že táto kniha sa mi bude páčiť

Dej: Aj keď si možno viacerí myslíte, že dej je veľmi otrepaný, mne to vôbec nevadilo. Hlavná hrdinka knihy Elle, nemá ľahký život. Jej život je priam hotové peklo a za to môže jedine jedno miesto- stredná škola Legacy Prep. Už od prvého ročníka bola Elle v škole šikanovaná a každý si na nej vybíjal hnev. Jediná vec, kvôli ktorej celé roky v škole vydržala je jej najlepšia kamarátka Chloe, ktorú ochraňuje. Nebolo tomu však tak vždy. Chloe a Elle si ku sebe museli nájsť cestu, ktorá ale nebola príjemná. Elle a Chloe sú tie posledné, na ktoré sa v ich škole myslí. Na druhej strane je tu Nero- kráľ Legacy Prep a syn nebezpečného človeka. Jeho život je o peniazoch, kasíne, bitkách a sexe. Všetko sa zmení, keď Nero dostane príkaz, aby zistil. čo všetko Elle videla tú osudnú noc, keď jej rodina zabila človeka. 

Postavy: Čo je na tejto knihe veľké plus, sú postavy. Autorka nepísala príbeh priamo len o hlavných postavách, ale postupne začínala aj príbehy vedľajších postáv, o ktorých napísala ďalšie knihy. Každú postavu napísala výborne a ja som si ich príbehy vychutnávala. V knihe sa stretneme s rôznymi druhmi charakterov postáv. Elle som po celú knihu strašne ľutovala. Nemala skvelý život a za to mohla len jej stredná škola. Čo sa týka jej správania, obľúbila som si ju rovnako, ako jej kamarátku Chloe. O Chloe sme si v knihe prečítali tiež dosť a ja sa teším na knihu, ktorá bude o nej. Bola to strašne príjemná postava a môžem sa priznať, že som ju mala radšej o trošku viac, ako Elle. A dostávame sa k chlapčenským postavám. Táto kniha sa kvôli toľkým sexi chlapom išla roztrhnúť. Nero, Vincent, Amo, dokonca aj Nerov nebezpečný brat Lucca. Všetkých som si neuveriteľne obľúbila a najradšej by som si ich zabalila do nejakej krabice a vycvičila by som si ich, aby ma ochraňovali. Aj keď...nikdy sa človek celkom nezmení a Nero mal svoje chvíle, kedy by som ho najradšej prefackala.

Už mám za sebou a druhú časť tejto série, ktorá bude tentokrát o Vincentovi. Môžete sa tešiť na recenziu aj ďalších pokračovaní tento série. Čo sa týka tohoto dielu, nemôžem dať nič iné, ako plný počet sovičiek a dúfať, že sa niekedy dočkáme aj sfilmovania. (o čom asi môžem len snívať) Knihu vám určite odporúčam, len, ak máte radi príbehy o Popoluške, ktorá nájde svojho princa.

MOJE HODNOTENIE: 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!