7. júna 2015

Professional fangirl #4

Pred pár mesiacmi som sa rozhodla zapojiť do skvelého meme, o ktorom sa dočítate na tejto stránke. Ide o to, že každý mesiac budem v jednom článku odpovedať na dané otázky (o knihách, seriáloch, filmoch...atď.) Minulé mesiace sme tu mali knihyfilmy a seriály, tentokrát ideme na moje obľúbené a neobľúbené citáty. :3

4. Úryvky z kníh/citáty 

--> Obľúbený a neobľúbený citát/úryvok. 

Je ťažké vybrať len jeden obľúbený citát/úryvok. Keby som ich chcela vypísať všetky, bola by som tu až do zajtra. Preto vyberiem len dva najdôležitejšie, ktoré si píšem všade a jeden s nich mám aj na vankúši na posteli. :) A neobľúbený? Taký neexistuje. 


Narodíme sa v jeden deň. Zomrieme v jeden deň. Môžeme sa zmeniť v jeden deň. Môžeme sa zamilovať za jeden deň. Čokoľvek sa môže stať za jeden deň.


Svet nie je továreň na splnenie snov.

--> Z obľúbenej knihy. 
Asi všetci viete, kde moja obľúbená kniha je od Collen Hoover- Maybe Someday. Bolo v nej veľa krásnych úryvkov, alebo citátov. Najviac sa mi páčil ale tento....


"Trues are writing, never said." 

--> Citát/úryvok, s ktorým nesúhlasíš.
Tento citát poznáme všetci, nielen z kníh. Stretla som sa s ním vo veľa knihách, naposledy to bola kniha Sempre- Navždy. Aj keď niektorí hovoria, že tento citát je pravdivý, ja s ním nesúhlasím. Čas možno zahojí niektoré rany, ale niektoré sú tak veľké a hlboké, že sa do konca života nezabudnú. Viem to z vlastnej skúsenosti...


                                           "Il tempo guarisce tutti i mali. Čas zahojí všetky rany." 

--> Citát/úryvok, ktorým sa riadiš
Netreba k nemu nič hovoriť. Tento úryvok hovorí za všetko...

"Kto v živote nič neriskuje, ten nič nezíska.Nemala by si sa báť otvoriť svetu. Vždy to nevyjde, občas niečo zbabreš a popáliš sa, ale kým sa o to nepokúsiš, nedozvieš sa, na čom si. Môžeš staviť na istotu, Haven. Nevyčítal by som ti to. Môžeš sa správať tak ako doteraz a prežiješ, ale naozaj to tak chceš? Nie je to málo? Alebo môže zariskovať." 

--> Úryvok/citát, ktorý ťa najviac dojal
Nie je to o tom, že ma dojal, ale o tom, že takú situáciu poznám a preto je pre mňa strašne smutný. Ten pocit, keď chcete spraviť pre toho človeka toľko vecí, ale nedokážete to. Môžete sa len pozerať a smútiť, že nič nedokážete. 


,,Najosamelejší moment v niekoho živote je sledovať ako sa celý jeho svet rozpadá a všetko, čo môže urobiť je, že sa bude nechápavo prizerať."


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!