23. mája 2015

Unboxing #10

Poštárka ma znovu potešila a doručila mi ďalší knižný balíček.
Pochválila som sa, že som vyhrala knihu od Ikaru? Že nie...? Tak to musím napraviť. Možno niektorí viete, že Nový čas robil súťaž, kde sa vyhrávali knihu od vydavateľstva Ikar, kvôli ich výročiu. Povedala som si, že jedna sms ma predsa nezabije a preto som ju odoslala. Bum-bác a VYHRALA som aj ja. :) Keď mi povedali, že mi pošlú na mail zoznam kníh, z ktorých si môžem vybrať, myslela som si, že sa bude jednať o jednu, alebo dve stránky. Zostala som v šoku, keď som si musela vyberať z kníh na 19 stranách!! Nakoniec som so svojou výhrou spokojná. Knihu som už dlhšie chcela prečítať.

Nezabudnite zatlieskať môjmu skvelému mobilu za kvalitu fotiek. 

 Vôbec som netušila, ako mám odfotiť ďalší obrázok. Nakoniec som odfotila meno autorky a hlavu dievčaťa na obálke.

A tu je celej svojej kráse. Kniha Dcéra šialenca ma už dlhšie lákala, ale stále sa objavili nejaké knihy, ktoré som si kúpila skôr. Keďže prišla súťaž a skoro všetky dobré knihy som zo zoznamu čítala, vybrala som si Dcéru šialenca. Uvidíme, či sa mi bude páčiť tak, ako dúfam... :)

2 komentáre:

  1. Pěkná knížka, ačkoliv o ní slyším poprvé :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Obsah ma strašne zaujal. Nepočuť o nej skoro nikdy a ani neviem, či ju vydali aj v česku. :)

      Odstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!