2. mája 2015

Professional fangirl #3

Pred pár mesiacmi som sa rozhodla zapojiť do skvelého meme, o ktorom sa dočítate na tejto stránke. Ide o to, že každý mesiac budem v jednom článku odpovedať na dané otázky (o knihách, seriáloch, filmoch...atď.) Minulé mesiace sme tu mali knihy a filmy, tentokrát ideme na moje skvelé seriály. :3

3.ČASŤ- Seriály

• Ktorý je tvoj obľúbený a neobľúbený seriál? 
Len jeden obľúbený? To je ťažké povedať. Mám rada The 100, Teen Wolf, Arrow, Jane the Virgin, Shameless, Outlander, Reign. U mňa je to tak, že ktorý beží, tak ten je obľúbený. Napr. teraz som začala pozerať Once Upon a Time, tak teraz si drží moje prvenstvo. Keď začne The 100, tak to bude ten. Potom Teen Wolf, aťď. Najviac však milujem The 100, Arrow, Reign a Teen Wolf. :)
Neobľúbený asi nemám. Myslím, že riadna blbosť je Galavant, ale aj tak ho pozerám. :D Niečo ma k nemu strašne ťahá.

• Seriál, ktorý si si pozrel iba kvôli odporúčaniu?
The 100. Všade sa o ňom písalo a všetci o ňom kecali. Kamarátka mi o ňom furt kecala a keď som mala po operácií čas, predsa som sa do neho pustila. Neľutujem!! Jeden z naj seriálov, aké som videla!

• Seriál, ktorý si nikdy nevidel a ani ho nechceš vidieť?
Nie, to  nechce povedať, lebo ma zabijete! Všetci...do jedného!! Nepozerajte sa!! Doctor Who. Vôbec ma nezaujal a ani ma to k nemu neťahá.

• Ktorý seriál pozeráš najdlhšie?
Shameless, ktorého práve ide 5 séria a potom tie nekonečné Upírske denníky. Seriál, ktorý som však pozerala najdlhšie bol Dva a pol chlapa. <3 Geniálny seriál, tlieskam tým, ktorí ho vymysleli.

• Seriál, ktorý ťa omrzel
O tomto fakt nemusím premýšľať. Je to ten Pretty Little Liars. Fakt som ho milovala! Emily a najviac Hanna boli moje obľúbené postavy a Caleb bol moje zlatíčko. Dej bol naozaj zaujímavý, stále som sa tešila na nové veci, ale....ach. Pozrela som viac ako polovičku 4 série, ale potom som s tím sekla! Nechápala som, že okolo jedného zmiznutia baby je toľko záhady a keď je niekto zlý, potom sa stane dobrý a povie, že on za to nemôže a bla bla bla. Už som sa v deji fakt zamotávala. :/ Dobrý seriál, ale mne fakt stačilo.

• Seriál, ktorý by si mohol pozerať stále dookola
Teen Wolf. Stále, stále a stále, až by mi praskla hlava. Ten seriál ma nikdy neomrzí. <3

• Ktorý pozeráš iba kvôli hercovi alebo herečke
The Vampire Diaries. Bohužiaľ....Bol to môj najobľúbenejší seriál, neuveriteľne som ho žrala. Herci, dej, vynikajúce postavy, zápletka. Ale po konci 3 série to išlo dolu vodou. Keby tam neboli moji obľúbený herci, tak s ním končím už na konci tej tretej série. Furt niekto zomrie, oplakávajú ho, ale nakoniec aj tak ožije. -_- Akože vážne?! Jedinú postavu ktorú milujem stále rovnako je Caroline (Candice). Stále odchádzajú moje obľúbené postavy a Julie tam chce dať furt niečo nové, ale mala by sa zamyslieť, či už fakt nestačilo. Seriál si zažil svoju slávu, ale mala by prestať skôr, ako ho ľudia začnú nenávidieť.

Na budúci mesiac sa strááášne teším na citáty z kníh. :3

2 komentáre:

  1. Reign teraz tiež pozerám a baví ma.:) OUAT som mala hrozne rada, ale táto najnovšia séria ma už nejako neberie... Inak nedám dopustiť na Sherlocka, to si skúšala pozerať?:)
    A... *opatrne sa rozhliada* ja som z Doctora Who po všetkých tých odporúčaniach videla prvú sériu + jednu epizódu a akosi ma... nebavil.:D Ups.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Reign je super :3 Len tá Mary mi v poslednom čase lezie strašne na nervy -_- Kenna a Bash sú moje naj ostavy :3 OUAT začala pozerať asi pred týždňom a všetky série som už dohnala. Tiež sa mi zdá, že je táto séria slabšia, ale čo už. :/ Prvá a druhá séria bola pre mňa najlepšia. :) Sherlocka som skúšala, ale nebavil ma. :/

      Odstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!