1. apríla 2015

...máte pomocníka na blogu. :)

A je to tu znovu. Ten čas, keď pridávam moju maličkú lásku na blog. Myslím, že Azizko sa stane mojim maskotom blogu. :D Nedá mi to a musím sem pridať túto fotku.
Neviem, či to majú vo zvyku všetky bytové psi, keďže Azizko je môj prvý pes, ktorého máme dnu, ale je strašne hyperaktívny (ak nerátam chvíle, keď ho s niečím urazíme a on si ľahne a kašle na všetkých). Najviac aktívny je však, keď zavolám mamku, aby šla ku mne, keď jej chcem niečo ukázať na počítači. Stačí pár sekúnd a pribehne ku nám aj Aziz. Kňučí nám pri nohách, až kým ho nezoberieme na ruky, aby do monitoru videl aj on. :D Oňucháva mi monitor, ako keby neviem ako voňal a keď pozerám video, breše do reproduktorov. Samozrejme ma stále poškriabe a na klávesnici mi postláča všetky písmenká.

A ešte jedna fotka, ktorú sem proste musím dať! :D Pred pár dňami ho mamka kúpala a keďže už svieti slniečko, rozhodla sa ho ostrihať. Nechápem, čo to mala za nápad, ale spravila z neho pankáča. :D Celého ho ostrihala a na hlavičke mu nechala trochu srsti, na ktorú, keď nanesieme trochu vody, vytvorí krásneho kohútika. :3 :D

7 komentárov:

  1. Nová fredaktorka blogu!:D Tak to už se těšíme na články:D. A co je to "breše"? Jakože štěká?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno šteká. :D Opravím to slovíčko, Ďakujem. Ja som z dediny, takže používam dedinké slová :D Musím to na blogu prestať robiť. :D

      Odstrániť
  2. On je krásnyy :3 :D My máme dvoch psov, jeden menší, ktorý je doma. :D A vždy, keď čítam alebo som na počítači, pribehne s loptičkou a chce sa hrať. :D A druhý je pre mňa ešte väčšia láska, pretože vždy, keď mu ukážem voditko začne sa tešiť a skákať a to isté aj keď ma vidí. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám troch psov. Dvaja sú vonku. Jeden z nich je zmiešaná rasa, staršek. A druhý je polročný retríver zlatý. Ten ma furt celú dostáče. -_- A teraz v tom najväčšom blate. Puberta s ním plieska :D
      A tohoto máme dnu. Vždy keď som chorá, alebo som doma a chce ísť ráno na záchod, tak mi vyskučí do postele a začne ma oblizovať. :D A presne ako tvoj...keď mu ukážem vodítko, alebo poviem, či ideme von, tak to je ako šibnutý vtedy. :D Šteká, behá, skáče. :D A keď sa chce hrať, tak pri mne len kňučí.

      Odstrániť
    2. Presne :D Teraz je to nanič, pretože každý deň prídem z vonku špinavá. :D Včera som s ním bola na prechádzke, a kvôli nemu som sa pošmykla a spadla, našťastie len na sneh. :D

      Odstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!