8. mája 2015

Abeceda knihomoľa | H

Máme tu ďalší piatok, takže nesmie chýbať projekt od Marky a Kristý - Abeceda knihomoľa. Po tých diabolských písmenách E,F,G dúfam, že H bude ľahšie. Uvidím, ako sa s tým popasujem a idem niečo vymýšľať. :)

Hobit
Aj táto kniha ma na písmenku H napadla. Už som sa dávno priznala, že ako prvé som videla filmy, ktoré mi odporučil (prinútil ma ich pozrieť) brat. Nejako ma to k tomuto príbehu neťahalo, ale stačilo prvých desať minúť filmu a ja som na všetko zmenila názor! Je to jeden z najlepších a najkrajších príbehov, aké poznám. Filmy boli fantasticky spracované a kniha takisto. Priznám sa, že filmy sa mi páčili viac, keďže štýl písania, ktorý si vybral autor sa mi nepáčil a nejako mi celkovo nesadol. Aj tak...geniálny príbeh!!




Hrdinovia a hrdinky
Dávam ich do jedného bodu, pretože je zbytočné o hrdinoch a hrdinkách písať zvlášť. Čo by sme bez nich robili? Sú neoddeliteľnou súčasťou kníh. Neviem pochopiť, že mamka dokáže čítať len knihy bez deja a bez žiadneho hrdinu (Tajomstvo 7 sŕdc, Moc nášho podvedomia,...atď.) Keď sa teraz zamyslím, vždy si skôr obľúbim hlavných hrdinov a na hrdinky sa pozerám ako na druhé. :D Aj keď...nedokázala by som prečítať celú knihu len z chlapského pohľadu. Okey...jediná, ktorú som prečítala bola Papierové mestá a to mi vážne stačilo.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!