3. apríla 2015

Abeceda knihomoľa | C, Č

Máme tu ďalší piatok a to znamená, že na blog pridávam obľúbený projekt Abeceda knihomoľa. Tento projekt sa zrodil v hlavičkách Marky a Kristý. Priznám sa, že ho robím len teraz ráno, lebo som si až do 9:00 myslela, že je už sobota :D Bolo mi fakt čudné, že je mamka a brat doma, keď majú robotu. :D Takže ide sa na písmenko C (poprípade Č ).

CITÁTY
Tie sem dávam ako prvé. Milujem knihy, do ktorých autori napíšu citáty, ktoré mi zmenia pohľad na svet. Stretla som sa už s viacerými autormi, ale najviac ma zaujal John Green. Nie len jeho vynikajúce Na vine sú hviezdy, ktoré som si strašne obľúbila, ale aj Papierové mestá. Viem, že som písala negatívnu recenziu, ale aj v nich sa našli citáty, ktoré boli tie pravé "Greenovské". Poznám skutočne veľa kníh, v ktorých sú nádherné citáty. Stále si ich niekde ukladám, alebo píšem na papier a potom si ich napíšem na obaly kníh a zošitov do školy, aby ma stále sprevádzali. :) Napíšem vám sem moje najobľúbenejšie (aj keď samozrejme nebudú všetky): 
,,Svet nie je továreň na splnenie snov."
,,Každý sa ide zblázniť, len aby vlastnil čo najviac vecí."
,,Život niekedy nechce ustúpiť. Jednoducho sa vám postaví do cesty."

ČAS
Asi najhorší nepriateľ každého knihomoľa. Škola, úlohy, denné povinnosti...to všetko si vyžaduje čas a my ho máme potom menej na čítanie. Bohužiaľ sa to týka aj mňa. Ale...asi menej ako ostatných. Sami viete, že mám veľa chorôb a preto som asi 2-3 krát do roka v nemocnici a preto mám dosť času na čítanie. Čo sa týka každého dňa, nájdem (musím si nájsť) si čas na čítanie. Knihy sa stali mojou drogou a každý deň si musím prečítať aspoň jednu kapitolu, inak nezaspím. Snažím sa pri knihách relaxovať a oddychovať. :)




COLLEN HOOVER
Sama som si na začiatku tohoto projektu povedala, že sem mená autorov nebudem dávať, ale Collen je výnimka. Je to moja najobľúbenejšia autorka. Jej knihy strašne milujem a strašne mi je ľúto, že neovládam dobre angličtinu a musím čakať, kým jej knihy vyjdu v slovenských vydavateľstvách. Jej kniha Život jedna báseň bola nádherná, ale moje srdce si získala kniha Maybe Someday. MILUJEM JU!! A asi naveky to bude moja najobľúbenejšia kniha. Áno, ja viem...možno to preháňam, ale jej štýl písania, dej a postavy sa mi v tej knihe nenormálne páčili a to, že hlavný hrdina bol nepočujúci ako ja, to ma dostalo najviac. <3 

Takže, to je tento týždeň všetko a ja sa teším na pokračovanie tohoto projektu na písmenku D. :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!