1. mája 2015

Mesačná chvastačka- Apríl 2015

Apríl sa nám skončil a ja som len rada! Možno netušíte, ale v máji, konkrétne 14. mája mám narodeniny a tento rok budem mať krásnych sedemnásť. :3 Teším sa na kopu darčekov a hlavne na tie, ktoré budú knižného charakteru. :D
Ale dosť o mne. Keďže sa nám skončil ďalší mesiac, nemôže chýbať aj moja malá Mesačná chvastačka. Poďme sa spoločne pozrieť, aké knihy ku mne zavítali.
Tento mesiac je mojich kníh o trochu viac. Áno, áno...spomínam si na moje pravidlo, že musím šetriť, ale keď vidím kníhkupectvo, alebo nejakú super knihu, nedá mi to a musím ju mať.

Moje prvé úlovky som vám spomínala. Jedná sa o prvé dve časti série Akadémia temna. Knižtičky som prečítala každú za jeden deň a musím sa priznať, že som túto sériu nemala tak dlho odkladať. Táto séria sa mi začala páčiť a ja sa teším, kedy si obstarám aj jej pokračovanie. Ako sa poznám, budem však musieť počkať, kým tie časti nebudú mať extra zľavu.

Ako ďalšiu tu máme prvú časť anjelskej série Záblesk. Čítala som o nej skutočne veľa a povedala som si, že ju musím skúsiť. Čo k nej povedať? Som na 40 strane a čítam všetky možné iné knihy, len nie túto. Škoda...neoslovila ma.

Moja krásna čierno-červeno-biela láska Najít Sky. Kniha ma prekvapila a ja som skutočne rada, že som si ju v tom výpredaji objednala. Moje hodnotenie si môžete prečítať v recenzií.

Aféry Finy S. mi prišli len včera. Nejako ma vééľmi kniha neláka, ale Evita má stále super oddychovky a príbehy. :)

A to najlepšie na koniec!! Môj prvý recenzný výtlačok! Zatlieskajte mi. Ale nie... :D Som za neho neskutočne rada a na poslednú časť tejto anjelskej série s názvom Anjelská láska na neuveriteľne teším.

Zo všetkých kníh som strašne rada a teším sa na čítanie tých, ktoré som ešte nečítala. Vy sa môžete už čoskoro tešiť na recenziu knihy Anjelská láska a možno aj Aféry Finy S. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!