5. mája 2015

TOP 7- Obľúbení autori

Po skutočne dlhej dobe pridávam nejaký článok aj do tejto rubriky. Je ťažké sem niečo pridávať, pretože sa stále neviem rozhodnúť, na aké názvy články budú. Obľúbené postavy som sem už pridala, obľúbené knihy tiež, takisto aj filmy a seriály. Nenávidených postáv nemám až tak veľa a ak hej, tak si na ne nespomínam. (som proste lenivá :D ) Preto som sa zatla a teraz som si spravila zoznam na pár článkov dopredu. (prosím, zatlieskajte :D) Ako prvých si vyberám mojich obľúbených autorov.

1.Collen Hoover
Myslím, že Collen je moja najobľúbenejšia autorka. Viem, že to hovorím skoro, keďže som od nej čítala len tri knihy, ale nevadí mi to. Collen píše neuveriteľné príbehy plné lásky a citov, ktoré sa vám vryjú do srdca a do pamäti. Jej kniha Maybe Someday je moja srdcovka a ja sa nemôžem dočkať, kedy si od nej znovu niečo prečítam.

2. John Green
Jediný mužský autor, ktorý si zaslúži miesto na mojom zozname. Dokonca musím povedať, že John je jediný mužský autor, od ktorého som čítala knihy. :D Ako prvú som od neho čítala knihu Na vine sú hviezdy, ktorú nemusím predstavovať. Mne osobne sa kniha strašne páčila a je na zozname mojich najobľúbenejších kníh. Aj keď som na ňu čítala veľa negatívnych recenzií, podľa mňa ju napísal vynikajúco a bola to prvá kniha pri ktorej som sa rozplakala. Čo sa týka filmu, pri ňom som plakala od polovičky stále. Čo sa týka jeho ostatných kníh, čítala som len Papierové mestá, ktoré som dostala ako darček. Nikdy ma to ku nim neťahalo a po prečítaní som bola sklamaná. :/ Prečo som ale Johna dávam? Je to VYNIKAJÚCI autor, ktorý dokáže napísať skvelé charaktery postáv a má fantastické citáty, nad ktorými sa človek proste musí zamyslieť.

3. E.L. James (Erika Leonard)
Ju sem proste musím dať. Jej séria 50 odtieňov sa mi dostala pod kožu a ja som z nej bola unesená. Je to vynikajúca autorka, aj keď má pár chybičiek. Rada by som si od nej prečítala nejaké ďalšie knihy.

4. Samantha Youngová
Milujem jej sériu Dublin Street a stále sa teším na jej nové knihy. Vynikajúce čítanie, ktoré každému odporúčam. :)

5. Veronice Roth
Túto skvelú autorku musím dať. Jej séria Divergencia bola podľa mňa úžasná a pre mňa je to skvelá autorka. (Aj keď som ju chcela zabiť kvôli tomu koncu.)

6. Paullina Simonsová
MILUJEM túto autorku, ktorá mala tak vynikajúci nápad napísať sériu, ktorá ma chytila za srdce. Áno, máte pravdu....Kniha Medený jazdec a jej pokračovania je pre mňa ako klenot medzi knihami. Ona má pre mňa samostatné hodnotenie, pretože by bol hriech ju aj nejako porovnávať s niečim iným. Iné slová nemám! Vynikajúca a ja jej tlieskam. 


Ako ste si mohli všimnúť, stále vyhľadávam knihy, ktoré píšu ženy. John Green je výnimka. Do tohoto článku som pridala len elitných 6. Je strašne veľa skvelých autorov, ale títo sú pre mňa niečo, ako knižný "bohovia"
:D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!