2. augusta 2018

Audrey Carlan: Večná vášeň

Počet strán: 280 strán
Jazyk: slovenský jazyk
Rok vydania: 2018
Vydavateľstvo: Ikar
Séria: Lotus House #1

Anotácia:
Učiteľka jogy Genevieve Harperová nesie na pleciach obrovské bremeno. Po tragickej nehode rodičov sa stará o dvoch súrodencov a robí, čo môže, aby vyžila. Hoci má len dvadsaťštyri rokov, vôbec nemá čas na mužov... hlavne na krásavcov, ktorí by jej mohli zlomiť srdce.
Bejzbalista Trent Fox je fakt trieda, či už na ihrisku, alebo v posteli. Je jedným z najlepších pálkarov na svete. Nedávne zranenie ho privádza do Lotosu, centra jogy. Tam spoznáva Genevieve, tmavookú útlu blondínku so šťavnatými perami, ktoré okamžite zatúži pobozkať, a nie len to. Pravidelné schôdzky s ohybnou sexi kráskou si poistí súkromnými hodinami, vďaka ktorým sa presvedčí, aká dokáže byť joga zmyselná. A neostane to bez následkov.



Obálka knihy: Obálka knihy je geniálna! Úplne som sa do nej zamilovala. Prvýkrát keď som ju uvidela som si myslela, že kniha bude z tých motivačných a preto ma prekvapilo, že sa jedná o príbeh. Celá obálka ma upokojuje a taktiež chválim jej odtiene. Dávam zaslúžených 5/5 bodov.

Ako som sa ku knihe dostala?: Znovu sa budem opakovať, že spoluprácu s Bux-om úplne milujem, pretože bez nich by som na niektoré knihy vôbec nenarazila. Audrey väčšina čitateľov určite pozná vďaka jej sérií Dievča z kalendára. No ja sa priznávam, že túto spomínanú sériu som nikdy nečítala a preto bola Audrey pre mňa "neznáma" autorka.

Čo na knihu hovorím?: Vážne netuším ako začať. Táto kniha mala v sebe podľa mňa dosť negatív, no zato veľa pozitív. Autorka stavila na písanie z oboch pohľadov hlavných hrdinov a preto sme mohli sledovať nielen príbeh Genevieve, ale nazrieť aj na myšlienky Trenta. Páčilo sa mi, že kniha nebola príliš naťahovaná, príbeh sa posúval plynulo dopredu a nenašla som nejaké zbytočné miesta. Na začiatku ma prekvapilo, že kniha má len 280 strán, no podľa mňa to na dej príbehu stačilo.

Genevieve nemá vôbec ľahký život. Po tragickej smrti oboch rodičov sa stará o svojich dvoch mladších súrodencov najlepšie ako 24- ročná žena vie. Ak sa k výchove a starosti o deti pripíšu 2 práce, Genevieve nemá žiadny čas na mužov. Ako učiteľka jógy v centre Lotos ma síce veľa mužských zákazníkov, ale žiadny v nej neprebudí toľko pocitov ako bejzbalista Trent Fox.
Trent môže mať každú ženu na ktorú si ukáže. Nie je skvelý len na ihrisku, ale aj v posteli. Po škaredom zranení sa nedobrovoľne ocitá na kurze jógy. On a jóga? Najskôr sa mu to zdalo priam nemožné, no keď uvidel svoju tmavookú cvičiteľku, jógu začal milovať. Na súkromných hodinách sa zbližujú čoraz viac, Trent sa čoraz viac dozvedá o jej súkromnom živote, problémoch a pomaly si uvedomuje, že v srdci sa mu rodia pocity, ktoré dovtedy nepoznal.

Genevieve sa mi strašne ako hrdinka páčila. Bola skromná, starala sa o svojich súrodencov ako najlepšie vedela, pracovala a jej charakter sa mi úplne pozdával. Trent bol presne ten typ sukničkára, ktorého sme mohli stretnúť vo viacerých knihách, no mal v sebe niečo jedinečné vďaka čomu som si ho obľúbila oveľa viac. Autorku takisto chválim za skvelých súrodencov, ktorých vytvorila pre hlavnú hrdinku. Milovala som ich.

Ako som vyššie napísala, kniha mala aj určité negatíva. Niekedy mi prišli veci nereálne, hlavné postavy spravili niečo úplne sprosté a nemysleli na následky...a keď prišli následky, ktoré som tušila, že prídu, tak ma to ani neprekvapilo a len som pretočila očami.
Nemôžem zabudnúť spomenúť, že som sa zamilovala do dizajnu hlavičiek každej kapitoly. Pri každej bola znázornená iná poloha jógy, jej názov a aj vysvetlenie ako správne polohu dosiahnuť. Priznávam, že som väčšinu z nich odskúšala.

Večná vášeň je podľa mňa zlatý stred medzi romantickými knihami, ktoré som čítala. Určite zaujala, no "wau efekt" nemala. Ako vidieť, kniha bude mať viac častí a som veľmi zaujímavá na tie. Večnej vášni však dávam 3 sovičky.

MOJE HODNOTENIE:

1 komentár:

  1. Ten, kto dnes číta toto svedectvo, by mal osláviť so mnou a mojou rodinou, pretože to všetko začalo ako vtip pre niektorých ľudí a iní hovorili, že to nie je možné. Volám sa Juraj Kamensky a som z Bratislavy, ale s manželkou sa sťahujem do Chicaga. Som šťastne ženatý s dvoma deťmi a krásnou ženou. Niečo hrozné sa stalo mojej rodine, stratil som prácu a moja žena opustila dom, pretože som sa nemohla starať o seba a o potreby rodiny. a jej deti v tomto konkrétnom okamihu. Podarilo sa mi deväť rokov, žiadna žena, ktorá by ma podporovala, aby som sa o deti starala. Snažím sa poslať testovaciu správu mojej žene, ale ona blokovať ma z rozprávania s ňou sa snažím hovoriť so svojím priateľom a jej rodinnými príslušníkmi, ale stále viem, že by mi mohol pomôcť a ja som bol podanie žiadosti neskôr toľko spoločnosti, ale stále to urobili Nevolajte ma, kým neprišiel verný deň, že nikdy nezabudnem v mojom živote. Keď som sa stretol so starým priateľom môjho, ktorému som vysvetlil všetky moje ťažkosti a povedal mi o skvelom mužovi, ktorý mu pomohol získať dobrú prácu v Coca cola spoločnosť a on mi povedal, že jeho kúzlo koliesko, ale ja som človek, ktorý nikdy neverí v kolieskach kúzla, ale ja som sa rozhodol dať mu vyskúšať a jeho meno je Drosagiede on ma poučil a ukázal mi, čo mám robiť v týchto troch dňoch obed spell.I sledovať všetky pokyny a robiť to, čo ma požiadal, aby som sa dobre. uistil sa, že všetko šlo dobre a moja žena ma opäť uvidí po skvelej práci Drosagiede. Moja žena mi zavolala s nevedomým číslom a ospravedlnila sa mi a povedala mi, že mi naozaj chýba a naše deti a moja žena sa vracajú domov.a po dvoch dňoch Spoločnosť, ktorej som poslala svoj uznávací list, teraz som manažérom spoločnosť Paragon tu v USA. Odporúčam vám, ak máte nejaké problémy, pošlite správu na tento e-mail: {doctorosagiede75@gmail.com} alebo čo mu dáte na +2349014523836 a dostanete najlepší výsledok. Vezmite veci za samozrejmosť a bude vám odobraté. Prajem Vám to najlepšie.

    OdpovedaťOdstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!