30. marca 2015

Mesačná chvastačka- Marec 2015

Marec "mesiac kníh" sa nám končí a preto je načase pridať na blog Mesačnú chvastačku. Ako som už pre niekoľkými týždňami spomínala, moje peňažné úspory sú vyčerpané a preto tento mesiac nepridávam ani jednu knihu, ktorú som si sama kúpila. Samozrejme, prihlásila som sa do viacerých súťaží, ale šťastie som nemala. Preto pridávam len knihy, ktoré som si vymenila, alebo mi boli darované. :)

VYMENENÉ KNIHY:


Ako prvé tu máme dve vymenené knihy. Po prvej som túžila odkedy ju vydavateľstvo YOLI vydalo. Jedná sa o knihu Sempre- Navždy. Keď som balík otvorila, bola som skutočne šokovaná tým, aká je kniha veľká a hrubá. Počula som na knihu pár negatívnych slov, ale dúfam, že mne sa bude páčiť.
Druhá kniha vyšla u nás už dávnejšie, ale dostala som sa ku nej len teraz. Od Miroslavy Varáčkovej som nečítala už len dve knihy. Preto som si povedala, že to musím napraviť. Ako prvú som si zaobstarala knihu Anjeli noci. Dúfam, že ma jej dej zaujme tak, ako ostatné knihy od Mirky. :)

DAROVANÉ KNIHY:


 Knihy mám od kamarátky mojej mamky. Je to skutočne milá pani, ktorá si rada požičiava knihy, ktoré vyberiem do knižnice (čo mi robí strašnú radosť :3). Keďže vie, že rada čítam, poslala mi asi 6 kníh. Nakoniec som si vybrala len tieto dve- Vlk a holubica a Leopard a orchidea. Viem, že sú to staršie knihy, ale anotácia sa mi páčila, takže im dávam šancu. :)

Táákže...spolu sú to 4 knihy, ktoré sa mi objavili v knihovničke tento mesiac. Ešte som ich nečítala, pretože mám teraz kopu čítania pri knihách, ktoré som objednala do knižnice. :) Zatiaľ som ich prečítala tri a práve knihomoľčím štvrtú. :)

1 komentár:

Za každý komentár zo srdca ďakujem!