13. decembra 2014

TOP 7- Najobľúbenejšie knihy do roku 2014


Bolo to skutočne ťažké vybrať len sedem kníh, ktoré mám najradšej. Som knihomoľ len dva roky a zatiaľ som prečítala 170 kníh (áno, viem to, pretože si robím zoznam). Ale keď sa to tak vezme, nemusela som dlho rozmýšľať. Mám svojich favoritov, ktorý nadovšetko milujem. A tu sú:

1.  Tammara Webber- Easy?
Knihu som si kúpila v prvej objednávke kníh. Strašne ma zaujala a bola to prvá kniha, ktorú som čítala po česky. Pamätám sa, ako som ju čítala v nemocnici a sestrička sa prišla pozrieť, že čo mi je, keď svietim o pol dvanástej večer svetlom. :D Skutočne som ju nemohla pustiť z ruky a strašne ma zaujala. Odporúčam.

2. Jamie McGuireová- Krásna katastrofa
Okey...čo by som bola za človeka, keby som na ďalší zoznam nedala moju srdcovku, ktorá všetko odštartovala. Travis a Abby sú jedným z mojich naj párov. Autorka ma strašne prekvapila a touto knihou sa umiestnila na mojom zozname autorov, ktorých mám najradšej. :)

3. E.L. James- 50 odtieňov...
Je jedno o akú knihu sa jedná. Moja srdcovka....bez debaty.


4. Alice Claytonová- Nabíjač
Túto knihu som sem proste musela dať. Vtipná, romantická a sexy. Knihu mi odporučila kamarátka a proste som si ju musela prečítať a nesklamala ma. Autorka vymyslela geniálny príbeh, ktorý ma vedel rozosmiať. Každému odporúčam!!! Strašne sa teším na pokračovanie, ktoré vyšlo a ja si ho na nový rok idem objednať. :3

5. Collen Hoover- Maybe Someday
Moja naj naj naj kniha a naj autorka. Koniec debaty. <3 <3 <3

6. Samantha Youngová- London Road
Možno rozmýšľate, prečo som si vybrala práve túto knihu zo série. Sama neviem odpoveď. najviac ma zaujala, obľúbila som si postavy a najviac sa mi zapáčil dej. Ak nechcete čítať celú sériu od tejto super autorky, odporúčam vám prečítať si aspoň tento príbeh.

7. Katerina Petrusová- Nebezpečná láska
Veľmi pekný, vtipný a zaujímavý príbeh. Od autorky som si vtedy kúpila všetky knihy z tejto série a táto ma zaujala najviac. Nie je to žiadna lovestory, ktorú poznáme z paperbackov. Perfiš spracovanie a ani na chvíľu sa nebudete nudiť! Odporúčam na 10000%. :-)

5 komentárov:

  1. Tak tady máme hodně společného!! :) Easy mě také zaujalo a stejně tak i Krásná katastrofa. Jsou to obě moc příjemné oddychovky a u druhé jmenované jsem se navíc i náramně pobavila. Maybe someday?? Moje srdcovka!! Strašně mile mě tato kniha překvapila! A na Nebezpečnou lásku už si také brousím zuby :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na 10000% ti ju odporúčam. Určite sa ti bude páčiť. Mňa tá autorka strašne prekvapila. Doteraz som ju nepoznala, ale keď som si prečítala tú knihu, autorku sledujem a teším sa na knihy, ktoré napíše. :) Vtipný a romantický príbeh...proste ňuňu :3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Konečně vidím na blogu někoho to, že má rád 50 odstínů..já sice k nim měla nějaké výhrady ale jinak je miluju *_* A na jiných blozích na ně většinou vidím negativní reakce.
    A jinak všech ostatních šest knih..nečetla jsme ani jednu ale každou, každičkou mám v plánu číst a teď jsem se navnadila ještě víc :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. 5O odťieňov!!!!!! Tú trilógiu milujem a to doslova! Aj, keď obsadenie hercov do filmu ma sklamalo, teším sa naň!!!! A čo by som to bola za človeka keby som si neobľúbila Travisa a Abby? Aj keď sa priznám, že obidvaja mi dostatočne liezli na nervy, ale proste u mňa sa to Krásnou Katastrofou začalo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nechápem, prečo tak kritizujú 50 odtieňov. Podľa mňa je to skutočne super trilógia, MILUJEM ju a musela som ju mať na poličke a stále dookola ju čítam, keď sa nudím. Aj keď som si myslela, že do filmu dali čudných hercov, zmenilo sa to, keď som videla trailer a ich bozk vo výťahu. <3 Zamilovala som sa!! Je mi jedno čo ostatní hovoria, ale podľa mňa tí herci majú medzi sebou super chémiu a keby som mohla už teraz si predplatím lístky do našeho kina na film. A čo sa týka Krásnej katastrofy....Nataša...u mňa sa to tiež začalo touto knihou. :D Keby nebolo jej, tak nikdy nezačnem aktívne čítať. Aj keď som Abby niekedy skoro zaškrtila, milovala som tú knihu.

    OdpovedaťOdstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!