19. decembra 2014

...nechápem, prečo som film nevidela skôr.

Po dlhom čase sem dávam nový príspevok do mojej rubriky Ten moment, keď...
Tentokrát som si vybrala zaujímavú tému. Týka sa totiž knihy, filmu a otázky "Ako je možné, že som sa do toho nezamilovala skôr?!"
Asi ste už všetci zvedaví o čom to tu točím. Reč je o filmovej sérií Hobbit, ktorá práve pustila do kín poslednú časť. Sama som o knihe a filmoch vedela už dlhú domu, ale nikdy som tomu nedávala veľký záujem. Načo aj? Myslela som si, že je to film skôr pre chlapov...boje, dobrodružstvo, elfi, draky...Ja som skôr romantický tip, čo sa týka kníh a z filmov mám rada klasické komédie. 

Ako som sa teda o Hobbitovi dozvedela? 
Minulý víkend...myslím, že to bola sobota, som bola s bratom a jeho frajerkou na jarmoku v blízkom meste. Večer sme si sadli k horúcej čokoláde a rozprávali sme sa. Reč prišla aj na to, že zajtra pôjdu do kina na poslednú časť Hobbita a ja mám ísť s nimi. Keď som im povedala, že som o filme počula, ale v živote som nevidela ani len trailer na filmy, tak ma brat skoro zabil pohľadom. DOSLOVA. Povinne som si musela teda pozrieť za cca 8 hodín (ak nerátam spánok) dva filmy. Pustila som sa do neho hneď ráno a BUM! Zamilovala som sa na prvý pohľad. Nechápala som, prečo ma dej tak upútal, krajina bola nádherná, efekty úžasné. Pozrela som si dva filmy, ale bohužiaľ som do kina nestihla ísť, čo skutočne ľutujem. Hneď, ako to bude možné si film pozriem. 

Čo sa týka knihy...
Objednala som si ju včera, ale ako sami viete, idú sviatky a kniha mi teraz určite nepríde. Preto som objednávku zrušila a objednávam si ju po novom roku. Neskutočne sa na ňu teším. 

A čo vy? Videli ste filmy? Čítali ste knihu? Aké sú vaše dojmy? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!