31. decembra 2014

Kto ma na Silvestra spravil šťastnou?- Unboxing #4

Dnes ráno som zostala milo prekvapená. Vstala som a uvidela, že mamka robí v kuchyni jedlo. Začala som jej pomáhať, až kým niekto nezazvonil. A to kuriér. A doniesol mi balík. A ja prekvapená. A ja šťastná.
Totálne som to dnes nečakala, takže mám aj Novoročný darček. Kuknime sa spoločne na neho.



 Knihu som po dlhom hľadaní našla len v martinuse. Na mojich obľúbených stránkach ju mali vypredanú, takže mi neostávalo nič iné. Stašne sa mi na martinuse ľúbi tá nálepka človeka, ktorý mi ten balík zabaľuje.
 Kopa kartóna- to je logo martinusu :D 

 A tu už krásnu môžeme vidieť v plnej paráde. Strašne dlho som sa rozhodovala, s akým obalom si ju kúpim, ale nakoniec som konečne našla martinuse tento. :)

A tu už je medzi ostatnými kamarátkami na mojej poličke. Samozrejme sa nemôže predbiehať a pekne príde na rad až po Etikete 
& Špionáži a Moju tajnému anjelovi. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!