8. decembra 2014

Music and books #2


Pred pár dňami som si spravila rubriku, do ktorej budem pridávať piesne, s ktorými som sa buď stretla v knihách, alebo som ich pri čítaní počúvala. Dnes vám predstavím druhú pieseň a ňou je:

Maybe Someday- I´m In Trouble

S piesňou som sa stretla v jednej mega krásnej kniha, ktorá je moja naozajstná srdcovka. Keďže hlavný hrdina hrá na gitare, preto je jasné, že v knihe sa stretnete s veľa peknými piesňami, ale táto sa z dákeho dôvodu stala mojou najobľúbenejšou. Príbeh som si naozaj zamilovala kvôli hlavnému hrdinovi, ktorý nepočul. Skutočne ma to prekvapila a dokonca aj potešilo, že budem čítať o niekom nepočujúcom, keďže aj ja nepočujem. :) Práve táto kniha ma prinútila nevzdať sa môjho sna hrať na klavíry a dnes už viem zahrať 3 piesne. (čo je fakt rekord. :D PS: Jedna je medveďku, daj lapku. :D )

2 komentáre:

  1. Páni, tuhle knihu už mám hodně dlouho zapomenutou ve čtečce! Určitě se do ní díky Tvému článku brzy pustím :) Písnička je úžasná, miluji, když mám nějakou knihu spojenou i s hudbou, je to pak mnohem větší zážitek.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Určite si ju čo najskôr prečítaj. Je to moja obľúbená srdcovka. <3

    OdpovedaťOdstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!