4. decembra 2014

Music and books #1

V tejto rubrike vám budem predstavovať pesničky, ktoré som si zamilovala v knihách, alebo ich stále dookola počúvam pri čítaní konkrétnej knihy, alebo scény. :)
Ako prvú pieseň som si vybrala song od skupiny, ktorú som dovtedy nepoznala. Skutočne som sa do nej zamilovala.

Goo Goo Dolls- IRIS



Pieseň som objavila v knihe od Kate Evans- V ringu. Kniha sa mi strašne zapáčila, keďže som ešte nikdy nečítala nič, čo by bolo spojené s boxom. Autorka napísala krásny príbeh, kde som si zamilovala hlavné postavy od prvých stránok. Všetko tak reálne opisovala, že ma úplne vtiahla do deja. 
"Chcem ti zahrať tisíc rôznych piesní,....aby si pochopila, čo....čo k tebe cítim."

Text a preklad, ktorý som si strašne zamilovala <3

And I'd give up forever to touch you = Navždy by som sa vzdal dotýkania sa ťa
Cause I know that you feel me somehow = Lebo viem že ma nejako cítiš
You're the closest to heaven that I'll ever be = Si bližšie k nebu ako ja kedy budem
And I don't want to go home right now = A ja práve teraz nechcem ísť domov

And all I can taste is this moment = A všetko čo môžem skúsiť je tento moment
And all I can breathe is your life = A všetko čo môžem dýchať je tvoj život
And sooner or later it's over = A skôr či neskôr to skončí
I just don't want to miss you tonight = Dnes v noci ťa jednoducho nechcem stratiť

And I don't want the world to see me = A nechcem aby ma svet videl
Cause I don't think that they'd understand = Lebo si nemyslím že by pochopili
When everything's made to be broken = Keď je všetko urobené tak aby sa rozbilo
I just want you to know who I am = Len chcem aby si vedela kto som

And you can't fight the tears that ain't coming = A nemôžeš premôcť slzy ktoré neprichádzajú
Or the moment of truth in your lies = Alebo moment pravdy v tvojich klamstvách
When everything feels like the movies = Keď sa všetko zdá ako film
Yhea you bleed just to know you're alive = Krvácaš len aby si vedela že žiješ

And I don't want the world to see me = A nechcem aby ma svet videl
Cause I don't think that they'd understand = Lebo si nemyslím že by pochopili
When everything's made to be broken = Keď je všetko urobené tak aby sa rozbilo
I just want you to know who I am = Len chcem aby si vedela kto som

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!