30. decembra 2014

Alice Claytonová- Nabíjač

Počet strán: 280 strán
Dátum vydania: 2014
Jazyk: český jazyk
Séria: Cocktail (1/3)

Anotácia: 
Caroline má fantastický byt v San Francisku a dokonalého kuchynského robota, ale nemá Óčko. Caroline má skvele rozbehnutú kariéru, kanceláriu s výhľadom na záliv a recept na vynikajúcu cuketovú buchtu, ale nemá Óčko. Caroline má najlepšieho kocúra na svete, super kamošky a plný dekolt, ale nemá Óčko!!!
A najviac, div sa svet, stenou jej izby otriasa noc čo noc jej sexy sused, čo si servítky v posteli rozhodne neberie. No, nie je to zákon schválnosti? Každé zastonanie a- bože, zamňaukanie?- Caroline pripomína, že prichádza nie len o spánok, ale že jej, narozdiel od Nabíjačových partneriek, chýba tiež...No uhádli ste. Óčko!!
Keď búšenie do steny skoro vykopne Caroline z postele, prasknú jej nervy a oblečená do sexuálnej frustrácie a ružovej nočnej košieľky, sa postaví svojmu susedovi v tvárou v tvár. Lenže ich nočná hádka je, povedzme iba začiatok, pretože s tenkými stenami napätie medzi nimi rastie...


Obálka knihy: 

Musím to sem proste napísať. Prvý krát, keď som si knihu pozrela na internete, tak mi padli do očí ženské topánky. :D Viem, že to bude znieť čudne, ale na celej obálke sú to najhlavnejšie, čo sa mi páči. Obálka sama o sebe "rozpráva" obsah knihy. Vybrali podľa mňa super obálku, ktorá určite prilákala na kúpi veľa ľudí. Skutočne sa pi páči, ale...topánky sú topánky. :D 

Ešte teraz si pamätám, ako sme sa s kamarátkou rozprávali o knihách, ktoré sme čítali. Keď sme mali pauzu v učení, poradila mi erotickú knihu, ktorá sa mi vraj určite bude páčiť. Vraj si ju zamilujem a nebudem sa od nej vedieť odtrhnúť. Je plná humoru a s erotikou sa to perfektne dopĺňa. Keď som to počula, začudovala som sa, pretože o knihe som vôbec nič nevedela. Keď mi povedala názov, zasmiala som sa a predstavila som si dáky nástroj, čo technici používajú pri opravovaní. Keď som si však knihu stiahla a začala som ju čítať, smiech sa ale zmenil. V tom pozitívnom smere a ja som sa ZAMILOVALA. 


Caroline sa nasťahovala do nového bytu, ktorý jej poradila kamarátka. Ako sa zdá, na prvý pohľad sa zamilovala a nič jej nezabránilo sa hneď nasťahovať. Zdá sa, že aj je partner Clive- najlepší kocúr na svete sa v novom byte cíti ako doma. Všetko sa ale zmení vo chvíli, keď zapadne slnko a Caroline si ľahne do postele. Práve na druhej strane jej steny sa totiž každý večer odohráva vášnivý sex a k nemu patrí aj neustále búchanie do steny, ktoré Caroline najskôr príde trápne, ale časom jej to začne liesť na nervy. Ako sa dozvie, jej sused sa volá Simon a je neskutočne sexy, je strašný sukničkár a je nevychovaní. Po sérií búchní, ktoré obsahujú aj mňaukanie (ktoré sa zapáči hlavne Cliveovi) to Caroline nevydrží a rozhodne sa vyriešiť problém raz a navždy. Až keď uvidí stáť vo dverách jej sexy suseda a uvidí, ako si ju premeriava, zistí, že má na sebe len ružovú nočnú košieľku. Od tej chvíle je pre Simona "ružová košieľka" cieľom, ktorý chce dosiahnuť. Má to však jeden háčik....po ceste mu ukradne jeho srdce. 

Kniha ma skutočne prekvapila a v celej knihe je len jediná postava, ktorú nenávidím. Človek, kvôli ktorému Caroline nemá Óčko. Za celú knihu som nenašla inú postavu, ktorú by som nemala rada. Okey....určite sa tam nájdu u niekoho dáke mínusy, ale tie som im odpustila. Autorka napísala skutočne geniálne postavy a Caroline a Simon sú víťazi. 
Caroline je postava, ktorú som si zamilovala od prvej stránky. (Dá sa to vôbec? DA!! V tejto knihe som to zistila!) Zamilovala som sa do jej života, práce, bytu, dokonca som milovala aj toho štvornohého Cliva. Skutočne by som chcela vedieť, čo by som na jej mieste v tej chvíli, keď mi každú noc búcha do steny milujúci sa pár robila. Asi by som si dala predpísať skutočne silné lieky na spanie a cítila by som sa strápne, aj keď by som nemala, Caroline je ale postava, ktorá berie veci do vlastných rúk a nedá sa len tak zastrašiť. Je silná a povie si svoj názor na veci, ktoré sa jej nepáčia. A za to ju milujem. 
Ak ide o sexy suseda Simona...toho som mala rada už len kvôli tomu búchaniu do jej steny. Áno, dobre čítane. Ešte som ho ani len nevidela (viem, že sa nedal vidieť, ale aj tak... :D ) a milovala som toho sukničkára. Vedela som, že s Caroline budú tvoriť zo začiatku skutočne čudný pár, ale nakoniec si budú súdení. Milovala som ich rozhovori, hádky a zašterenie. 

Čo sa týka pokračovania, ktoré vyšlo nedávno...už ho mám objednané a bude mať čestné miesto na mojej poličke. Neviem sa dočkať Simona, Caroline a Clivea. Knihu odporúčam skutočne každému. Ak hľadáte romantiku, ČÍTAJTE JU. Ak hľadáte humor, ČÍTAJTE JU. 
PS: Kniha sa zaradila medzi moje NAJ knihy. Keby som mohla dám jej aj celé nebo hviezdičiek. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!