15. júla 2015

Abeceda knihomoľa | R

Pred pár dňami som pridala príspevok na písmenko P. Trochu s príspevkami do tohoto projektu meškám a preto som sa rozhodla všetko dohnať. Projekt vznikol v hlavičkách  Marky a Kristý. Ideme sa spoločne pozrieť, čo múdre vymyslím na písmenko R. :)

Recenzné výtlačky
Pred pár mesiacmi (?) som konečne oslávila na mojom roku pol rok, odkedy som ho vytvorila. Pomaly som začala písať rôznym kníhkupectvám a vydavateľstvám o spolupráce. Ako viete, nie som veľmi dobrý spisovateľ a existuje oveľa viac lepších recenzátorov. Nakoniec sa predsa len jedno kníhkupectvo našlo a spolupráca bola na svete! Priznám sa...závidela som niektorým blogerom, že majú tak veľa kníh. vedela som, že majú spolupráce a bola som nesmierne šťastná, že megaknihy začali spolupracovať aj som ňou. Keď mi prišiel prvý recenzný výtlačok, o pár dní bol prečítaní a bola k nemu napísaná aj recenzia. Bola som veľmi šťastná. Keď však nastal čas zaokruhľovania známok, konečne som si niečo uvedomila. Nie je to až tak skvelé, ako som si myslela. Človek má určitý čas, dokedy musí napísať recenziu a BUM! Váš mozog nechce spolupracovať a vy si trieskate hlavu a stôl a snažíte a napísať aspoň jednu zmysluplnú vetu. K tomu sa musíte učiť a vy ste radi, ak prečítate za deň aspoň jednu kapitolu. Takže, čo z toho vyplýva? Veľmi dobré ponaučenie pre mňa!


Rainbow Rowellová
Keď sa povie meno tejto spisovateľky, hneď mi na rozum prídu knihy Fanúšička a Eleanor a Park. Rainbow je skutočne skvelá spisovateľka, ktorú som si obľúbila. Jej štýl písania sa mi veľmi páčil. Ako prvú som si od nej prečítala sladkú knihu Eleanor a Park, ktorá sa mi skutočne páčila. Vy si tiež môžete prečítať recenziu na knihu TU. Dvaja čudáci, jedna výnimočná láska. Na knihe sa mi páčilo, že konečne sa nejednalo a nejakých najsexy hlavných postavách. Rainbow ma však skoro zabila tým koncom. Ako druhú knihu som od nej čítala vynikajúcu a ospevovanú Fanúšičku. Mám jej niečo vytknúť? To určite nie! Už sa teším, kedy autorke vyjde ďalšia kniha. :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!