1. septembra 2016

Mesačná chvastačka: August 2016

Ahooojte! 
Ozývam sa presne 1.9., čo je pre Čechov ten smútočný deň. :(  Nebojte, nie ste v tom sami a aj nás Slovákov to v pondelok (bohužiaľ) čaká. 
Po trochu depresívnom začiatku sa hlásim s Mesačnou chavstačkou na mesiac AUGUST! :) Tento mesiac som sa začala pripravovať do školy... áno, dobre čítate. Na internete som našla dosť zaujímavých nápadov, ako skrášliť zošity a rôzne pomôcky do školy a preto som si povedala, že cez nudné dni si niečo skúsim spraviť. A podarilo sa!! Plánujem samostatný článok o mojich DIY výtvoroch. :)
Čo sa týka kníh, tento mesiac sa u mňa nazbieralo znovu kopa skvelých...aj menej skvelých kníh.


KÚPENÉ KNIHY
Gorila mala ako vždy skvelý výpredaj kníh! Pri pozeraní ponuky mi padla do oka séria o Tryloch, ktorú som pár krát videla na blogoch. Síce som jej nevenovala pozornosť, ale cena asi 3€ za jeden diel ma prinútila prečítať si anotáciu. Hneď ma séria zaujala, hneď som ju kupovala a keď mi včera prišla, tak som hneď začala čítať. Je vážne skvelá!! Môžete sa určite tešiť na recenziu, ktorú som sa rozhodla spraviť na všetky diely naraz.
Scénář lásky bola jasná kúpa hneď, ako som si prečítala prvý diel série. Kniha bola o čosi tenšia ako predošlá a o čosi menej zaujímavá, ale stále skvelá. Moja recenzia je už na blogu-> TU.


VYHRANÉ/ VYMENENÉ KNIHY

Tento mesiac žiadne.

KNIHY NA RECENZIU
Začnem knihou Omega, o ktorej ste asi počuli. Čo sa týka tejto série, mala som už od začiatku zmiešané pocity a aj keď sa mi predošlé diely veľmi nepáčili, dala som Omege šancu. Moju nie príliš pozitívnu recenziu si môžete prečítať TU.
Tento mesiac sa ku mne dostala aj jeden e-book. Zatiaľ som mala stále len normálne knihy na recenzie, takže toto je u mňa novinka. Jedná sa o knihu Daruj mi křídla, ktorú mám od autorky. Knihu mám rozčítanú, vyzerá skvele a určite sa rysuje pozitívna recenzia. :)


VŠETKY KNIHY POKOPE:
5 kníh+ 1 e-book..knižnica sa pekne rozrastá :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!