27. apríla 2016

Mäkké rolky- dobrota k čítaniu | Fotorecept

Ahojte! :)
Rozmýšľala som, čo zaujímavé na blog priniesť a rozhodla som sa pridať pár receptov, ktoré doma varievam a papám pri čítaní, alebo pozeraní seriálov. :)
Ako prvý recept som chcela pridať Pizza muffiny, ale niekto zábudlivý zabudol kúpiť pizza cesto (čím dlhšie som doma chorá, tým viac zabúdam). Preto prinášam recept na Mäkké rolky plnené syrom a šunkou. Recept je vážne ľahký, suroviny sa nájdu v každej domácnosti a do vnútra rolky si môžete vybrať mix ingrediencií, aké máte radi. :) Ja si však robím prevažne tieto. Tak šup na recept. :) PS: Ospravedlňujem sa za kvalitu fotiek :/



Čo budeme potrebovať:

CESTO:

  • 1 vajce
  • 3 lyžičky olivového oleja
  • trošku soli
  • 200g hladkej múky
  • 1 lyžicu prášku do pečiva (keď ja vysypem na lyžicu prášok, tak je to vlastne celé vrecúško)
NÁPLŇ:
  • šunka
  • strúhaný syr
  • alebo si náplň vymyslite sami :)
NA OBALENIE:
  • 2 vajíčka+ 1dl mlieka
  • strúhanka 
Postup:

1. V miske zmiešame múku, vajíčko, olej, soľ a prášok do pečiva. Vznikne nám cesto. (Ak sa cesto nebude dať vymiesiť, pridajte trochu mlieka. )

2. Cesto rozvaľkáme natenko a pokrájame na menšie obdĺžniky. 

3. Obdĺžniky naplníme náplňou (v mojom prípade šunka a strúhaný syr) a zrolujeme. V miske rozšľaháme vajíčka a pridáme trochu mlieka. Každú roku obalíme vo vajíčku a následne v strúhanke. 

4. Nakoniec rolky smažíme na rozpálenom oleji, kým nebudú mať zlatú farbu. POZOR! Stojíme pri šporáku a rýchlo otáčame, aby neprihoreli! (Neumývame zatiaľ riad, ako ja! )

5. Nakoniec dáme rolky na tanier, uvaríme si čaj alebo kávu, nájdeme si dobrú knižku a vychutnáme si ich. Dobrú chuť. :)

Ak recept skúsite, dajte mi vedieť, ako to dopadlo. ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!