29. novembra 2014

Moje 4 miesta na čítanie.

Od včerajšieho večera som rozmýšľala, aký príspevok sem hodím. Nakoniec som v mobile objavila pár fotiek a v hlave mi zasvietila žiarovka, ktorá mi dala nápad, že vám poviem 4 miesta, na ktorých stále čítam. :)

1. MOJA SEDAČKA V OBÝVAČKE
Áno, dobre čítate. Je to moja sedačka. :D Ako som si pred pár týždňami všimla, odkedy som začala čítam práve tam, nikto si na ňu už nesadá. Teda....moji rodičia sú rozvedený a môj brat má televízor v jeho izbe. Preto ostávam len ja a mamka. Mamka si stále nájde miesto inde a skôr pozerá večer, keď ja som ešte na PC, alebo už spím. (jej seriál srdca je Sex v meste, ktorý ide na Prima Love v nočnú hodinu :D Mamka to volá jej večerníček) Takže sedačka je stále moja+ ako som už písala, niekedy ku mne zavíta a môj psík, ale to len vtedy, keď je nahnevaný na starkú. Ja som furt 2 možnosť.

2. ŠKOLSKÁ LAVICA
Fajn...tak toto asi nemusím nikomu vysvetľovať. Stále ma ráno do školy vozí mamka, takže ak nám odpadne prvá hodina, som odsúdená na 45 minútové sedenie v tichu. Vtedy si z tašky vyberiem knihy a čítam, čítam a čítam. Dokonca ani nemusím mať zapnutú hudbu. Keď čítam, som úplne ponorená do deja, takže na všetko okolo zabúdam. Potom sú tu zastupované hodiny. Všetci sa kecajú, len ja si vyberiem knihu a čítam. Dokonca si ani niekedy nevyberiem knihu, ale na mobile si nájdem na internete dáku knihu a čítam. Minule sme mali písať test z literatúry. Ja som mesiac chýbala, takže som nepísala. (aspoň, že tak :D ) Kým sa ostatní trápili, ja som si vybrala knihu Jen si troufej a začala som čítať. Vtedy prišiel ku mne zástupca, ktorý nás učí a chcem si prečítať názov knihy. Otočil ju a uvidel na začiatku nie len názov, ale aj sexy bozkávajúci pár. :D No zabite ma...
3. NEMOCNIČNÁ IZBA
Tu sa dostávam k miestu, na ktorom nikdy nechcem byť, ale bohužiaľ musím. Kvôli mojej chorobe som asi každý rok v nemocnici asi 2 krát. Niekedy to je len pár dní, niekedy týždeň. Do nemocnice sa balím do jednej tašky ja a do druhej ma balí mamka. Ja si beriem len tieto veci: mobil, nabíjačka, slúchadlá, okuliare a minimálne 3 knihy. Ostatné veci nechávam na mamku. Na takej nemocničnej izbe toho veľa neviem spraviť, takže buď lúštim krížovky, som na internete, alebo čítam. Preto tak veľa kníh. Jednu knihu prečítam za taký deň a pol. Niekedy aj menej.
(Áno, na tom obrázku som ja. :D Pred mesiacom som bola na operácií)


4. ČAKÁREŇ U DOKTORA
Okey, okej...zase deprimujúce miesto. Ale čo už. Keďže chodím každý rok na veľa vyšetrení, mamka dáva aspoň 3 vyšetrenia na jeden deň, aby sme si toľko nevymeškávali v práci a v škole. Chápem ju, aj keď sa furt kvôli tomu pohádame, lebo sa ponáhľame všade. Najhoršie to je, keď čakáme na sono a na onkológii. Tam sa nedá objednať na čas. A sú tam aj pacienti, ktorí tam len prídu a hneď ich zoberú (vtedy by som aj vraždila). V takom prípade je kniha moje jediná záchrana. Čo mi pripomína, že v utorok idem k doktorovi a dnes dočítam knihu a žiadnu inú nemám. :O A ten blbý tablet, ktorý ma nemal rád sme dali do opravy. Super...musím ísť na plán B- krížovky.


A čo vy? Aké miesta si na čítanie vyberáte najčastejšie? :)

1 komentár:

  1. V obývačke nečítam, lebo tam ani často nie som :D všetko mám v izbe. V škole nečítam, lebo sa stále učím. Do nemocnice ani k doktorom často nechodím, takže to našťastie tiež nie. Ale najviac čítam u mňa v posteli alebo pri stolíku v izbe :D Možno na fotele ale stále posteľ vyhráva :)

    OdpovedaťOdstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!