5. decembra 2015

Mesačná chvastačka- November 2015

Konečne sa skončil november a začal december! Aj keď nenávidím zimu, sneh a kopu oblečenia, milujem vianočné sviatky. Už mám pripravenú kopu ozdôb, ktoré som vytvorila, veľa receptov, ktoré chcem spraviť a tiež zoznam kníh, ktoré chcem prečítať. Keďže som v novembri šetrila, aby som mala na darčeky, chavastačka nebude taká bohatá, ako u mňa býva iné mesiace. Objavili sa u mňa len 2 nové knihy a aj tie som si vymenila. Ktoré to sú? :)

Viete čo na zime ešte nenávidím?! Že o 16:00 je tma! -_- Aj keď som si kúpila novy mobil zo skvelým foťákom, fotka je rozmazaná. (Za čo sa ospravedlňujem.)
Tieto dve knihy sa ku mne dostali celkom náhodou. Na mojou wishliste vôbec neboli, ale som rada, že ich nakoniec mám. Závislá od teba podľa anotácie vyzerá dobre a mohla by sa mi páčiť. Laurelin nepoznám, ale určite jej dávam šancu. :)
Som zlomená je pokračovanie Som roztrieštená, ktorú som čítala už dávnejšie, takže sa bojím, či sa budem vedieť na knihu nadviazať. Viem však, že prvá časť sa mi veľmi páčila. takže na dvojku sa takisto teším. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!