20. decembra 2015

Professional Fangirl #12

AHOJTE!
Rozhodla som sa, že sa končí rok a preto sa aj na mojej stránke musím rozlúčiť s jedným skvelým projektom, ktorý som milovala. Professional Fangirl bol skvelý projekt, do ktorého som rada prispievala a ospravedlňujem sa, že články neboli pridávané každý mesiac. Nakoniec sme však prišli na koniec a máme tu poslednú kategóriu. :)


12. Otázky, na ktoré nemáme vhodný názov
• Počúvaš pri čítaní pesničky?
Áno. Milujem, keď pri čítaní môžem počúvať piesne. Vždy sa nájde nejaká, ktorá sa presne hodí do deja, alebo scény v knihe a dodáva všetkému ešte lepší pocit. 

• Mávaš niekedy nervy keď počuješ vety typu "Nečítam", "Nečítam a ešte som ani žiadnu knihu neprečítal", "Filmy sú lepšie", (ďalej ma nenapadá, Kik)
Vtedy zavriem oči, zhlboka dýcham, rátam do 10 a pri osmičke si poviem, že by som vyzerala hrozne vo väzenskom oblečení. Chápem, že niekoho to nebaví, ale ešte ma dorazia, keď sa začnú mne smiať, že ako to môžem čítať. Ešte lepšie je, keď súdia, že film je lepší ako kniha, keď tú knihu ani NEČÍTALI. 

• Dokážeš pri čítaní robiť viacero vecí naraz?
Zatiaľ dokážem jesť, piť a sem-tak sa kukať na TV ak v ňom ide dobrý film. Ale vtedy si všímam, že čítam jednu scénku aj 5-krát. 

• Nestresuje ťa niekedy, keď si nemôžeš čítať?
Ani nespomínajte! Keď mám v škole obdobie skúšania a písomiek, ide ma roztrhnúť, keď si na tie dve hodinky nemôžem večer sadnúť a neprečítať si zopár kapitol. 

• Vydávaš pri čítaní zvláštne zvuky?
Ehm... :D Priznávam sa len ku smiechu... :D 

• Býva ti zle vo vlaku/aute atď, keď čítaš?
V aute neskutočne! Vôbec nevidím, všetko sa mi myká a jediné, čo dokážem je vyvolať si bolesť hlavy. Vo vlaku zatiaľ problémy nemávam. 

• Zbieraš nejaké veci ku knihám?
Mám veľmi veľa záložiek, ale nie je to tak, že by som ich zbierala. Ak sa mi nejaká zapáči, kúpim si ju, alebo ju dostanem ako darček od rodiny, alebo sú v knihách. Nič iné.

• Máš nejaký predmet, ktorý si si sama vyrobila? Napr. záložky, náhrdelníky (také že dary smrti atď...), prstene, tričká atď? 
Pff...ja? Ja nič pekné robiť neviem. Vlááástnéé....teraz som si spomenula na tielko, ktoré som si vyrobila (obrázok nižšie). Ale aj to som bola "múdra" a nepoužila fixky na textil, takže po jednom praní mám tielko v ri*i. :/ Aspoň bude na spanie. :D

• Berieš si knihu do školy alebo hocikam, kam práve ideš?
Samozrejme. Aj keď mám plnú tašku, strašne ťažkú, knihu tam proste musím natrepať. Čo ak budeme mať voľnú hodinu?!

• Hneváš sa, keď sa ti poškodí kniha alebo to neriešiš?
Knihy veľmi nepožičiavam. A aj keď požičiam, vždy mi ich vrátia v poriadku. Neviem, ako by som sa zachovala v tej situácií. Musela by som vedieť, ako veľmi je poškodená. 

• Ako najrýchlejšie si prečítal knihu?
Za dve hodiny. V Kováčovej v kúpeľoch. S kamoškou sme išli na jej izbu a ona mala spolubývajúcu, ktorá práve bola na procedúre a ja som si všimla na jej stolíku knihu, tak som ju otvorila a začala som čítať. :D Už ani neviem, ako sa volala. To bola pre nejaké 13 ročné dievčatá.

• Kupuješ si knihy alebo si ich požičiavaš? Poprípade oboje?
Kupujem a vymieňam. Knihy si nepožičiavam, lebo nemám skade. V našej dedine som asi jediná, ktorá tak vášnivo číta a do našej dedinskej knižnici kupujem knihy ja, takže... :D

• Mávaš kvôli ľuďom, ktorý spochybňujú tvoju obľúbenú knihu/seriál/film nervy? Uveď prečo!
Prečo? Lebo tým spochybňujú môj vkus! Ja nie som človek, ktorý sa začne smiať na tom, čo pozeráva, alebo číta niekto iný. Miluješ Harryho Pottera? Fajn, ja som ho ešte nečítala a filmy som videla len raz. Koniec diskusie. Nepotrebujem sa ti smiať, že máš hlúpy vkus, alebo niečo iné.

• Koľko kníh máš v knižničke? 
Neviem. :D Fakt sa mi ich nechce počítať. Ale mám ju skoro plnú, takže ich asi musí byť dosť (pre mňa).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!