23. februára 2015

Jennifer L. Armentrout- Opal

Počet strán: 452 strán
Jazyk: anglický jazyk (čítané po česky)
Vydavateľstvo:  Entangled Publishing
Rok vydania: 2012

Anotácia:
Nikdo není jako Daemon Black.
Když se rozhodl dokázat mi své city, nezahrával se. Nebudu ho znovu zpochybňovat a hlavně ne teď, když jsme se přes to všechno dostali...
Dobře, je tu hodně spontánního samovznícení, co se tu děje. Ale ani on nemůže ochránit svou rodinu před nebezpečím, i když se snaží osvobodit ty, které miluje. Po tom všem, už nejsem stejná Katy.
Jsem jiná...
A nejsem si jistá, co to bude znamenat ke konci. Když každý náš krok, který uděláme při objevování pravdy, nás dovede na stopu tajné organizace, odpovědné za mučení a testování hybridů, tím více si uvědomuji, že ještě není konec tomu, čeho všeho jsem schopná. Smrt někoho blízkého stále přetrvává s těmi, kteří ho milovali. Pomoc většinou přichází z nejméně pravděpodobného zdroje. Přátelé se stanou nejsmrtelnějšími z nepřátel a darebáci více nebudou jasní. Ale neudeme se k tomu vracet. Dokonce ani v případě, že výsledek rozbije naše světy navždy...
Společnějsme silnější...a oni to vědí.

Nesklamala som a znovu vám sem prinášam recenziu na pokračovanie série, ktorá je menej známa, ako si zaslúži. Už som sa pustila do štvrtej knihy a dnes sem pridávam recenziu na tretiu časť, ktorá ma bohužiaľ sklamala. 

Na konci druhej knihy Katy, Daemon a jeho priatelia konečne vyslobodili Dawsona, dvojča Dee a Daemona. V tretej knihe sa s Dawsonom zoznamujeme viac a dozvedáme sa o chalanovi, s ktorým sme sa mohli zoznámiť v predošlých knihách len z rozprávania. Dawson sa však zmenil. Jeho láska k Beth sa však nezmenila a Dawson je odhodlaní spraviť všetko preto, aby ju získal naspäť. Nebude to však ľahké. Katy a Daemon sa snažia počas všetkého zlého udržať svoj vzťah a nestrácať nádej. Vráti sa však niekto, koho vôbec nečakali a dá Dawsonovi a ostatným nádej na záchranu Beth. Riziko je však veľké. Podarí sa im to?

Autorka knihy rozvíja hlavný príbeh ďalej a konečne nám odhalila slávneho Dawsona. V tejto knihe sa s nim zoznamujeme viac. Má svoj životný príbeh a o čo viac...lásku k človeku- dievčine Beth, ktorá je stále uväznená. Celá kniha je vlastne o jej záchrane. Čo sa týka nášho slávneho páru, TLIESKAM. Po dvoch knihách ma autorka uspokojila na duši a konečne som si ich vzťah mohla vychutnať naplno. Katy a Daemon sú spolu strašne zlatí. 

Ku Katy a Daemonovi som toho v prvých recenziách napísala dosť a v tejto knihe sa to nemení. 
Postavy, ku ktorým sa chcem vyjadriť, je Dawson a Dee.
Dee sa strašne zmenila a to sa mi nepáči. Mala som ju na začiatku série strašne rada a chýba mi to! Autorka s nej spravila druhú Ash...a vy viete, aký mám na tú zmiju názor. Chápem...smrť frajera by každého nahnevala, kľudne sa môže trochu uzavrieť, ale takto sa zmeniť? BODY DOLE, Jennifer. 
Dawson ma stále prekvapoval. Jeho chovanie som si obľúbila, aj keď bolo niekedy na hlavu. Nechápem prečo, ale stal sa spolu s Daemonom mojim miláčikom. Takže...BODY HORE, Jennifer. Tlieskam, že si spravila ďalšiu postavu, o ktorej môžem snívať. 

Čo ma na tejto knihe bohužiaľ sklamalo bol dej. Prvá polovička knihy bola strašne nudná a stále sa opakovalo to isté. Treba zachrániť Beth....plánovanie...chcem zabiť Blaka....poďme sa bozkávať, Katy, aj tak nás niekto vyruší. Stááále dookola. 
Druhá polovička knihy a hlavne KONIEC bol strašne zaujímavý a kapitoly som len tak hltala. Nemohla som ísť spať, pokým som nevedela, ako sa to všetko skončí. Koniec bol strašne smutný a tie posledné slová Daemona, ktoré povedal Katy boli tak...ach...ňuňu. <3

Takže, čo nakoniec povedať? Ak ste začali čítať túto sériu, určite s ňou neprestávajte. Jennifer nás stále prekvapí niečim novým. Tejto knihe dávam sovičku dole, kvôli deju. 

MOJE HODNOTENIE:
 

1 komentár:

Za každý komentár zo srdca ďakujem!