17. februára 2015

TOP 7: Najobľúbenejšie knižné páry

Po dlho rozmýšľaní, aký príspevok napíšem, som sa konečne rozhodla, že pridám dáky rovno do tejto rubriky. Najväčší problém nastal potom, keď som premýšľala, o akej téme budem písať tentokrát. Viem, že som tu mala aj knižných hrdinov a teraz by mali ísť ženy, ale priznám sa...možno by som nenašla ani tých 7 hrdiniek, ktoré by boli TOP. Takže som stavila na príspevok KNIŽNÝCH PÁROV. Tých je skutočne veľa, takže idem rozmýšľať, ktoré si sem zaslúžia miesto. :)

1. Ana Steele and Christian Grey
Už vám zo mňa musí šibať, že ich sem stále dávam, ale nedokážem si pomôcť. A keď mám zostaviť TOP knižných párov, samozrejme tu budú. Ana a Christian sú strašne zlatý pár a aj keď si veľa ľudí myslí, že táto séria je príliš erotická, ja som si ju zamilovala vďaka chémií medzi týmto párov. Určite mali veľa mínusov a bez problémov sa priznám, že jednu časť páru som mala o väčší kus radšej, ako druhú. Áno...Ana pre mňa v niektorých ohľadoch bola strašne...priznajme si na rovinu...tupá, ako poleno. Christian mal samozrejme tiež niekoľko chybičiek, ale nikto nie je dokonalý. /aj keď mal k tomu sakra blízko./ Čo sa týka filmového spracovania...aj keď podľa mňa nevybrali najlepších hercov...čo sa hlavne Christiana týka...samozrejme, že na film idem a strašne sa teším. :)


2. Travis Maddox and Abby Abernathy
Môj prvý knižný pár (ak nerátam Snehulienku a princa), do ktorého som sa zamilovala. Kniha Krásna katastrofa bola strašne krásna a autorka spravila skutočne nádherný pár, ktorý človek nedokáže nemilovať. Samozrejme...Travis a Abby mali niekedy chvíle, keby som ich najradšej zabila, ale stále sa to dáko vyriešilo a ja som sa pri nich rozplývala. Ak by bolo filmové spracovanie, skáčem od radosti!


3. Jacqueline and Lucas 
Kniha, ktorá bola medzi prvými, ktoré som si objednávala. Hneď ma zaujal obsah a keď som ju začínala čítať, dostávala som sa do neuveriteľného príbehu lásky, ktorý nie je taký presladený ako ostatné romantické knihy a to sa mi páči. Príbeh Lucasa a Jacqueline (strašne blbé meno) a vám vryje do pamäti a vy po prečítaní knihy chcete bežať do dákeho bojového štúdia a prihlásiť sa na obranu a dúfať, že vás bude učiť dáky sexy učiteľ. Krááásny príbeh, ktorý každému odporúčam. Kniha je preložená len po česky, ale na kvalite príbehu to nič nemení. 

4. Tatiana and AlexanderPár, ktorý si tu zaslúži svoje miesto! Knihu som dlho odkladala a po prečítaní sa stala jednou s mojich najobľúbenejších. Tatiana je tak silná postava a málo ženských postáv som si obľúbila tak, ako ju. Autorka napísala strašne krásny a silný príbeh lásky, ktorý by si mal každý jeden prečítať. Dokonca sa naučíte aj niečo z Dejepisu, čo sa vám bude hodiť....(tak ako teraz mne, keď preberáme presne to učivo :D )


5. Caroline and Simon
Táto kniha na strašne rozosmiala a za to môže práve tento pár. Strašne som sa do neho zamilovala a stále sa teším na novú knihu od tejto autorky. Vtipný, sexy príbeh, ktorý sa bude páčiť určite každej. Ešte žiadny pár ma tak nerozosmieval.
6. Paula and Lukáš
Môj najobľúbenejší slovenský knižný pár. Séria, ktorú by som dokázala čítať stále dookola a neomrzela by ma. Lukáš bol taký chrumkavý a milovala som ich hašterenie. Autorku som skoro prirazila, keď na konci prvej knihy Paula ostala s Patrikom. Ešte šťastie, že sa to napravilo. 4 časť som nečítala a ani nechcem. Pre mňa celý džínsák končí pekne trojkou, keď sú všetky happy. :D

7. Daemon and Katy
Posledný pár, do ktorého som sa proste ZAMILOVALA! Túto sériu som začala čítať len pred niekoľkými dňami a úplne ma pohltila. Som zatiaľ na začiatku druhej knihy, ale do týchto dvoch som sa zamilovala už od prvých stránok! Ich sexy hašterenie tak strašne milujem a furt sa na ich spoločné scénky teším. Som zvedavá, ako sa to bude vyvíjať, ale POVINNE musia byť spolu. :D

3 komentáre:

  1. Prosím tě, kdo je Jacqueline and Lucas , něco mi to říká, ale vůbec netuším. :-D
    Jinak moc hezky napsané a souhlasím, hlavně Katy s Daemonem. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hezký článek!! :) Travis a Abby ♥ Spoustu párů ale neznám, dopíšeš prosím názvy knih? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jasné, že dopíšem, stačí povedať. :) Určite si každý pár zamilujete, rovnako, ako ja. :-)
    1. 50 odtieňov sivej
    2. Krásna katastrofa
    3.Easy?
    4. Medený jazdec
    5. Nabíječ
    6. Džínsový denník
    7. Séria Lux (Obsidian, Onyx, Opal, Origin)

    OdpovedaťOdstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!