3. septembra 2020

Obnovím znovu svoj knižný blog! (?)


Bože! Je to už skutočne veľmi dávno, čo som sem naposledy niečo pridala. Ako pozerám, tak skoro dva roky. Ten čas neuveriteľne rýchlo prešiel. Prečo som sa vlastne tak na dlho odmlčala, čo sa u mňa zmenilo a kde som sa preboha vytratila?

Asi najväším problémom, prečo som prestala pridávať príspevky na blog bolo, že som narazila snáď na moju najväčšiu knižnú krízu, ktorá trvala asi rok a pol. Keď som pridávala aktívne články, čítala som asi 4 knihy za týždeň. Keď som v novembri 2018 sekla z blogom, za rok a pol som chytila knihu do ruky asi dvakrát. Neviem si vysvetliť, či to bolo mojou lenivosťou, nechuťou, kopou práce...alebo všetkými faktormi naraz. Na knihy som v tom čase absolútne nepomyslela, nechýbali mi a preto som nemala vôbec chuť niečo písať na blog. Posledný polrok sa to zmenilo. Neviem si spomenúť, ktorá kniha bola prelomová a znovu ma vrátila do tohto knižného šialenstva, no dá sa povedať, že som späť! Síce nie v takej sile ako som bývala, ale tu načerpám postupne. 

Čo sa vlastne za tie dva roky zmenilo? Dokázala som sa presťahovať trikrát, 400 kilometrov od môjho rodného domu. Prvýkrát som sa nasťahovala k môjmu priateľovi, potom sme si prenajali s priateľom vlastný byt a od 1. novembra 2019 sme si kúpili už s mojim snúbencom vlastný byt. Takže z tohto dievčata z Podpoľania sa oficiálne stalo dievča zo Záhoria (Malaciek). Ani tu však nie sú veľmi priateľský k nepočujúcemu dievčaťu, takže sa neviem celú dobu zamestnať, preto sa zo mňa stala akási žienka domáca. Človek by si povedal, že som mala práveže veľa času na čítanie, ale ja som ho radšej presedela pri filmoch a seriáloch (áno, chystám sa na odporúčania 😊 ). 

No knižná mánia sa vrátila. V Malackách som sa zaregistrovala do knižnice (aj keď som nikdy nebola jej fanúšikom), začala som si požičiavať 7 kníh na mesiac, no tie stihnem prečítať už za necelé 3 týždne. Dá sa teda povedať, že sa mi moja vášeň konečne vrátila. 

Čo bude teda s blogom? Dlhšie som o tom premýšľala. Obnovím ho, neobnovím? Za tú dobu, čo som bola neaktívna si väčšina ľudí obľúbila pridávanie recenzií a článkov skôr na Facebook, Instagram a Youtube. Priznávam sa, že aj ja som z tých, čo sledovali svojich obľúbených bloggerov len na Facebooku a Instagrame. Preto som sa stále zastavila pri otázke, či má blog v tejto dobe nejaký význam. Veľmi rada by som ho obnovila a vrátila sa do zabehnutých koľají, niečo zrušila, niečo zase vylepšila, no všetko je na vás sledovateľoch. Budete čítať moje články? Bude to dávať zmysel? Všetko ukáže čas. Rada sa o to pokúsim a budem dúfať, že sa mi moji verní sledovatelia vrátia. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!