4. júna 2017

Mesačná chvastačka: apríl a máj 2017 + čo sa stalo za dva mesiace?

Po skoro dvoch mesiacoch sa znovu ozývam na blogu! Som neskutočne rada, že mám všetko za sebou a môžem oddychovať. <3 Za tieto dva mesiace sa stalo pár vecí, o ktorých by som rada na začiatok napísala.
Prvou je, že som úspešne ZMATUROVALA! Ešte doteraz si pamätám, ako som na začiatku angličtiny bola bledá, nedýchala a skoro odpadla, čo som sa bála. :D Sama viem, že som do školy kvôli chorobám nechodila veľa, takže mi nešlo ani tak o známky, ale o to, aby som vôbec prešla. Ekonomiku a angličtinu som zvládla lepšie ako som očakávala, pretože som si vytiahla ťažké a na hovno témy. Čo sa týka slovenčiny a literatúry, tam som nakráčala ako panička, pretože som vedela, že som sa skutočne každú tému poctivo naučila (nie ako u ekonomiky a angličtiny. Tam som sa učila asi 10 tém a ostatné som si dvakrát prečítala a koniec :D ) a vôbec som sa nebála. Skutočne som ju chcela spraviť čo najlepšie a priznám sa, že som pár dní nadávala, že mi dali 2-ku a nie lepšiu známku. :( :D
Druhou dôležitou vecou je, že ma PRIJALI NA VYSOKÚ!! Mňa!! Prihlášku som vypĺňala a posielala asi 2 dni pred uzávierkou termínu, ani som si to poriadne nepremyslela, pretože som bola v tom, že ma určite pri mojich známkach neprijímu. Pozerala som si viac oborov a škôl, ale nakoniec som si dala len jednu prihlášku do Nitry na obor Editorstvo a vydavateľská prax. Teraz mám v hlave otázky a vety typu: Budem to zvládať? Ja sa tam stratím! Veď som v Nitre nikdy nebola! Veď nikde nechodím sama! Nemám tam nikoho! Čo ak sa tam strápnim?! Čo ak nebudem vôbec nič počuť?...ach. Ešte lepšie je, že totálne nechápem tým všetkým názvom, skúškovému, zápočtom, kreditom a tak ďalej a tak ďalej. Som zvedavá, ako to dopadne.
Čo sa týka zdravotnej stránky, som na tom lepšie, ale čo je HORŠIE, strašne som zlenivela a prestala čítať! Od maturity len sedím, pozerám seriály a nudím sa. Nejak nemám chuť ani čítať, čo je dosť blbé, keďže sa u mňa zjavilo veľa skvelých kníh. A akéže sú to?

KÚPENÉ KNIHY
Ako si práve všímam, tak sa u mňa objavilo veľa kúpených kníh. Ako prvé tu máme dva diely fantastickej série Dvůr trnů a růží, ktoré ma naraz donútila kúpiť Maťa, ale ja jej za to veľmi ďakujem, pretože som sa neuveriteľne zamilovala!!! Povinne každý túto sériu prečítať! Mŕtve dievča neklame som nemala v pláne čítať, len si pozrieť seriál, ale nakoniec som si ju zaobstarala. Kniha sa príjemne číta, má skvelú myšlienku, ale také veľké haló by som kvôli nej nerobila. Pýcha a predsudok je klasika, ktorú som NEČÍTALA! Preto, keď som ju na bazáre našla za asi 3€, neváhala som a konečne som ju kúpila. Je to inak, mami...bolo na zozname gay kníh, ktoré si chcem zaobstarať. Znovu som ju našla za skvelú cenu, preto som si ju neváhala kúpiť. Skús to znovu som mala vo wishliste dávnejšie a ani som nejako neuvažovala a kúpila som si ju. Bohužiaľ...po 3 kapitolách som ju zavrela. Nebolo to nič také, čo som očakávala. No a Crescendo som konečne zohnala a sériu môžem celú prečítať.


DAROVANÉ KNIHY
Keďže som mala v máji narodeniny, nejaké knihy som predsa len dostala. Brat mi povedal, že si do určitej sumy môžem nakúpiť knihy, tak som neváhala. Polnočná dáma bola istá voľba, pretože Tieňolovcov milujem. Netvor je zver je ospevovaný z každej strany a ja som ju proste musela mať. A Papírová princezna? Na túto knihu so narazila pár dní pred vydaním, ale obsah ma neuveriteľne zaujal a už sa na ňu teším.

KNIHY NA RECENZIU
Ako prvá sa u mňa objavila kniha Bez srdce od Albatros-u. Aj keď ma obsah knihy nezaujal tak, ako pri iných knihách, autorka je proste skvelá a ja viem, že ma svojim písaním nesklame. Ku konci mája pri prišiel aj Kvet od Bux-u, na ktorý som neuveriteľne zvedavá.

BONUSY
Tieto mesiace sa u mňa ocitli aj nejaké bonusy. Záložku s neuveriteľne sexy a skvelým Rhysom som si kúpila sama a neviem sa vynadívať na to, aká je krásna. Ostatné dve záložky a perfektný hrnček boli jedne z darčekov na narodeniny od maminy.

VŠETKO POKOPE
Dokopy sa u mňa objavilo 13 nových krások. <3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!