9. apríla 2017

Re-reading kníh | Čo stojí za prečítanie

Ahojte! Ak sledujete moju Knižnú výzvu, mohli ste si všimnúť, že sa tam často objavia knihy, ktoré som už dávno čítala (a nie raz). Je to z troch dôvodov. Prvý je, že niektoré knihy ma tak zaujmú, že nestačí, aby som si ich prečítala len raz a musím sa k nim vrátiť. Druhý je, že bývam často doma alebo v nemocnici a knihy čítam strašne rýchlo...čo ma privádza k poslednému bodu- nezostane mi žiadna kniha na čítanie! Áno, mne sa to často stáva. Proste prečítam všetky knihy, čo mám v knižnici a aj keď mám nejaké zabudnuté v čítačke, nikdy sa do nich nepustím. Čo ma privádza k re-readingu. Rozhodla som sa, že vám napíšem pár kníh, ku ktorým sa vždy rada vrátim a určite vám ich teda odporúčam! :)


Katy Evans- séria V ringu
Túto sériu MILUJEM!! Prvé dva diely o Brooke a Remym som prečítala si 5-krát. Ich príbeh som si zamilovala a určite ho odporúčam každému. Vážne nechápem, ako je možné, že tak skvelé knihy majú na martinuse len za 3€!
Kateřina Petrusová- Nebezpečná láska
Ach...táto kniha!! Kopa humoru, romantiky, trochu nebezpečia a na konci mi skoro prestalo biť srdce. Do Michaela som sa zamilovala! Bol taký zlatý, že by som si ho najradšej zobrala domov! Siahnem po nej vždy, keď si chcem spríjemniť náladu.
Cora Reilly- séria Born in Blood Mafia Chronicles 
Bez debaty... siahnem po nej vždy, keď nemám čo čítať. Do kníh Cory som sa zamilovala a je vážne smutné, že knihy nevydali v slovenčine alebo češtine, aby sa o nich dozvedelo viac ľudí. :/ Prvé štyri diely však nájdete na uložto "amatérsky" preložené a určite by ste si ich mali čo najskôr prečítať!
Sarah Brianne- séria Made Men
Ďalšia séria s mafiánskou tématikou. Na knihy Nero a Vincent som na blogu spravila aj recenziu a búcham si hlavu o stôl, že aspoň "amatérsky" nepreložili ďalšie diely. Svet je ku mne krutý!
Kelly Oram- Cinder & Ella
Každý by si mal bez debaty prečítať túto skvelú knihu! Ja som sa do nej zamilovala a sakra...mám chuť si ju prečítať znovu! Skvelý dej, postavy, charaktery...tlieskam autorke!
Jamie McGuire- Krásna katastrofa
Určite ste sa museli viacerí vrátiť ku knihe, ktoré odštartovala vaše knižné šialenstvo. Toto miesto u mňa patrí Krásnej katastrofe a ja sa k nej vždy rada vrátim. Prečo?? No lebo TRAVIS MADDOX!!
Collen Hoover- Ugly Love + Maybe Someday
Čo by som bola za človeka, keby som sa nevracala ku knihám od mojej najobľúbenejšej autorky? Ugly Love je proste krásny príbeh, ktorý som si od prvej stránky zamilovala a v Maybe Someday som sa našla hlavne preto, lebo aj ja som nepočujúca. Vďaka nemu so si uvedomila, že aj keď mám tento hendikep, nemám sa vzdávať mojich snov.

3 komentáre:

  1. Bola som v polke článku a nebola tam žiadna kniha, čo som čítala. Tak sa mi potom uľavilo, keď som tam zbadadala Cinder & Ella a Krásnu katastrofu, ktoré mám tiež obe veľmi rada. No a Colleen... zhodou okolností sú tieto dve jej jediné standalones, ktoré som nečítala :D (Neviem na čo s Ugly love čakám, to mám doma!)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takže pekne sadnúť na zadok a začať čítať Ugly Love. :D Ale ešte predtým si objednať Maybe Someday a...a aspoň tú Nebezpečnú lásku. <3

      Odstrániť
    2. Ugly love je v pláne niekedy v blízkej dobe, Maybe someday nutne potrebujem, ale čakám na nejakú lepšiu cenu.
      A Nebezpečná láska ma absolútne neláka :D

      Odstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!