30. októbra 2016

M.S. Force: Odvaha

Počet strán: 288 strán
Jazyk: slovenský jazyk
Rok vydania: 2016
Vydavateľstvo: Ikar
Séria: Quantum #2

Anotácia:
Pamätáte sa ešte na mladú newyorskú učiteľku Natalie Bryantovú z románu Cnosť, ktorá sa zaľúbila do filmovej hviezdy Flynna Godreya? Napriek rozdielnym povahám ich k sebe priťahuje mocná a iracionálna vášeň. Život vie byť však krutý. Krátko nato, ako sa vrátili z odovzdávania Zlatých glóbusov v New Yorku, kde sa prvý raz oficiálne predstavili ako pár, niekto prezradí médiám Natalinu skutočnú identitu a odhalí jej bolestnú minulosť. Potom ju dokonca vyhodia z práce. Sled nešťastných udalostí oboch ešte väčšmi pripúta. Ale časom sa ukáže, že aj Flynn niečo skrýva. Začína trpieť pocitom viny, ale uvedomuje si, že ak má mať jeho vzťah s Natalie šancu, musí sa svojho doterajšieho životného štýlu vzdať. Rozhodne sa kvôli nej zmeniť a stať sa mužom, akého potrebuje. Vtedy však Natalie náhodou natrafí na blízku osobu z jeho minulosti...
Obálka knihy: Pri prvom diely som našu slovenskú obálku trochu skritizovala. Na vine bola tá žena, ktorá mala byť asi nevinná učiteľka Natalie. Pri prvom diely sa mi to veľmi nepáčilo. Čo sa týka tejto obálky, zdá sa mi oveľa krajšia. Som rada že vymenili farbu obálky a som rada, že nechali to krásne písmo. Čo sa týka pózy modelov a mužského modela nemám čo vytknúť. Jediná chybička je tá modelka. Teraz sa mi už ku knihe páči oveľa viac, len keby mala zatvorené tie ústa!! Obálke dávam 4,5/5 bodov.



Ako som sa ku knihe dostala?: Sériu Quantum som si zamilovala už odkedy som čítala anotáciu na prvý diel. Kniha o filmovej hviezde a učiteľke som si nemohla nechať ujsť a nakoniec splnila všetky moje očakávania. Recenziu na prvý diel si môžete prečítať TU. Bola som šťastná, že som na druhý diel nemusela čakať dlho a skákala som od radosti (doslova!), keď mi kniha konečne prišla.

Čo na knihu hovorím?: Odvaha pokračuje tam, kde Cnosť skončila. Novinári do sveta vypustili pravdu o minulosti Natalie, ktorú celé roky skrývala. Dozvedeli sa ju všetci jej najbližší, kamaráti a hlavne aj Flynn. V prvých kapitolách sme svedkami toho, ako sa s týmto všetkým Natalie spoločne s Flynnom vyrovnáva. Flynn je jej vo všetkom oporou, snaží sa jej čo najlepšie pomáhať, ale aj on to zvláda ťažko. Znovu sa mi páčil štýl autorky. Jej písanie ma proste nútilo čítať a otáčať strany stále dookola až kým som knihu neprečítala za jeden deň! Dej tohto dielu je tiež z väčšej časti zameraný na Flynnovo tajomstvo. Cíti pocit viny, že pred Natalie- ženou, ktorú miluje tají niečo tak veľké.
Čo sa mi na knihe nepáčilo bol taký menší pocit ku koncu knihy. Zdalo sa mi to trochu ako Päťdesiat odtieňov. Chápem, že táto kniha má viac podobných vecí, ale až na konci tejto knihy som si to uvedomila viac.

Natalie a Flynn boli znovu vynikajúce postavy. Milovala som ich. Natalie mi bolo na začiatku neuveriteľne ľúto. Nevedela som si predstaviť, akú bolesť musí znášať. Nechcela by som, aby sa svet o mne dozvedel moju minulosť, ktorou by som bola tak poznačená. Autorka vymyslela vážne silnú ženskú hrdinku. Som veľmi zvedavá na jej rozhodnutia v treťom diely, čo sa týka Flynna a jeho tajomstva.
Flynn bol podľa mňa v tomto diely znovu skvelou postavou. Páčil sa mi ako Natalie chránil a pomáhal jej. Trochu ma nahneval tým, že jej nepovedal pravdu, keď mal príležitosť. Som strašne zvedavá na jeho osud v treťom diely, keďže tento sa skončil vážne zaujímavo!

Skvelé pokračovanie série! Zamilovala som sa do postáv, deja, štýlu...proste do všetkého. Celú sériu vážne odporúčam každému, kto má aspoň trochu rád romantické knihy. Tomuto dielu nemôžem dať nič iné ako 5 sovičiek a plakať nad tým, že 3.diel vyjde až 1.2.2017!!

MOJE HODNOTENIE:

CELKOVÁ REAKCIA NA KNIHU:



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!