15. októbra 2016

Jamie McGuire: Sladké vykúpenie

Počet strán: 304 strán
Jazyk: slovenský jazyk
Vydavateľstvo: Fortuna Libri
Rok vydania: 2016
Séria: Maddox #2

Anotácia:
Pragmatická LIIS LINDYOVÁ agentka FBI. Práci je oddaná telom i dušou, o čom svedčí aj to, že zruší zásnuby a dá sa preložiť zo Chicaga do San Diega. Zbožňuje svoj pracovný stôl a večne hľadí na obrazovku laptopu. Sníva o povýšení a o tom, že si bude potriasať ruku s riaditeľom vždy, keď vyrieši náročný prípad.
Špeciálny agent THOMAS MADDOX je arogantný, prísny a nepozná zľutovanie. Aj preto patrí k najlepším zamestnancom úradu. Jeho úlohou je klepnúť po prstoch najväčším svetovým kriminálnikom. Hoci už zachránil množstvo životov, na jeden akoby nemal dosah. Jeho mladšiemu bratovi Travisovi hrozí, že pôjde do väzenia, lebo sa zaplietol do udalosti, pri ktorej zahynulo niekoľko vysokoškolákov. Travisa môže v tejto situácii zachrániť iba jeho nezvyčajné prepojenie na mafiu. Thomas pre svojho brata vydobyl dohodu, no musí ho presvedčiť, aby sa dal naverbovať do FBI.
Liis a Thomas sa tvária, že sú pár, a odcestujú na sobáš na pláži, kde Travis a Abby znova zložia manželský sľub. Práve tam majú Travisa zasvätiť do svojich plánov.
Ako som sa ku knihe dostala?: Má vôbec zmysel opakovať, že Jamie je jedna z mojich najobľúbenejších autoriek? Jej kniha Krásna katastrofa odštartovala moje knižné šialenstvo, do jej štýlu písania som sa zamilovala a čítam každú jej knihu (ktorá je preložená). Keď vyšla jej ďalšia kniha zo série Maddox- Sladké vykúpenie, bola len otázka času, kedy si ju zaobstarám. Rodina Maddox sa len tak ignorovať nedá!

Pravá láska nemusí byť prvá, ale môže byť posledná.


Čo na knihu hovorím?: Ako som vyššie spomínala, rodina Maddox sa ignorovať nedá. Hneď som sa zamilovala do Travisa a v Krásnej katastrofe aj do jeho bratov, ktorých postupne spoznávame v tejto sérií. Priznám sa, že som si len vo štvrťke knihy uvedomila, že Thomas bol vlastne frajer Cami, s ktorou sme sa mohli bližšie zoznámiť v Sladkom zabudnutí

Nemusím nič bližšie písať ku štýlu autorky, keďže Jamie je podľa môjho vkusu skvelá a talentovaná autorka. Písať proste vie a jej príbehy ma vždy dostanú. Mám pri jej knihách vysoké očakávania, tak to bolo aj pri Sladkom vykúpení. 

Čo sa týka deja. Pri čítaní anotácie som sa knihy trochu bála. Prečo FBI? To sa ku rodine Maddox nejako nehodí. Tiež sa mi zdalo klišé, že hlavné postavy budú predstierať, že spolu chodia a (som v šoku) nakoniec sa do seba zamilujú. Jamie ale všetko skvele vymyslela a ani v jednej časti knihy som sa nenudila. Trochu mi nejde do hlavy prečo sa v anotácií tak dôležito spomína ich výlet na svadbu Travisa a Abby. Človek si hneď myslí, že dej sa bude odohrávať hlavne tam, ale to nie je pravda. Na svadbu som si musela počkať až do viac ako polovičky knihy a zabrala tak 3 (?) kapitoly. Dej sa odohráva skoro celý čas na stanici FBI, kde Liis preložia.

Jamie znovu vytvorila fantastické postavy, ktoré sa ku sebe skvele hodili. Dopĺňali sa, mali medzi sebou chémiu, nechýbal im humor. 
Liis mi bola od začiatku sympatická. Svoju prácu milovala, robila ju s vášňou, elánom a chcela všetko spraviť výborne. Hneď pri prvom zoznámení s Thomasom to medzi nimi iskrilo...všetkými možnými spôsobmi. Nemám jej čo vytknúť. 
Thomas <3....prečo mám vo svojom srdci pocit, že som si ho obľúbila o 0.00001% viac ako Travisa?! Geniálny hrdina, ktorého som si zamilovala pri každej jeho nálade. Kým v Sladkom zabudnutí som na neho nebrala ohľad, ako sa vysporiada s citmi ku Cami, v tejto knihe som ho strašne ľutovala a dala by som mu medvedie objatie. Bolo krásne vidieť ako mu veľmi záleží na bratovi. Priznám sa, že boli asi 2 momenty kedy som ho nechápala a krútila som hlavou. 

Z mojej recenzie je jasné, aké riadky teraz budú nasledovať. Sladké vykúpenie odporúčam vážne každej romantickej duši a každému, kto sa zamiloval do rodiny Maddox rovnako ako ja. Knihe dávam zaslúžených 5 sovičiek a som zvedavá o kom sa dočítam nabudúce. :)

MOJE HODNOTENIE:

CELKOVÁ REAKCIA NA KNIHU:


Za knihu zo srdca ďakujem kníhkupectvu megaknihy.sk.
Vy si knihu môžete kúpiť TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!