28. marca 2016

Mesačná chvastačka- Marec 2016


Ahojte! :)
Znovu sa hlásim po dlhšom čase. Na začiatok vám chcem popriať pekné sviatky a dúfam, že ste mali veľa kúpačov a hlavne NORMÁLNE počasie a nie zamračené a dážď ako u nás. -_-
A teraz ku chvastačke. Ako viete, prerábame dom, takže kníh znovu nebude veľa. Taktiež sa hneď na začiatok ospravedlňujem za kvalitu fotiek a pozadie, pretože všetko z ízb je v krabiciach a nájsť nejaké vhodné pozadie na fotenie bol extrém. :D
Tento mesiac som čítala dosť kníh na čítačke. Mala som ju odloženú už dlhšiu dobu a v nej kopu skvelých kníh, ku ktorým som sa dlho nevedela dostať. Keďže šetrím, konečne som sa dostala tento mesiac aj ku elektronickým knihám. Moje odporúčania si budete môcť prečítať v Hitparáde kníh, ktorú začínam robiť tento mesiac. :)

VYMENENÉ KNIHY
Tento mesiac sa mi poradilo vymeniť len jednu knihu. Rozhodla som sa, že nejdem kupovať/vymieňať už žiadne knihy, ktoré nemám vo Wishlist-e. Zatiaľ sa mi to darí dodržiavať. Ale ako dlho? Keď som uvidela Obnaženú od Sylvii Day, musela som ju mať. Túto sériu (len tri knihy) som si zamilovala na čítačke a chcela som ju už dlhšiu dobu mať aj v knižnici. Bohužiaľ, vždy sa našla nejaká nová kniha, ktorú som musela mať a nikdy sa nenašli peniaze na túto sériu. Teraz som si povedala, že ju musím konečne kúpiť. A aj 4. diel, ktorý som ešte nečítala!! 

KÚPENÉ KNIHY
Áno, áno...viem, že som kecala o tom, že šetrím, ale...COLLEN HOOVER!! Konečne od nej vyšla nová kniha v jazyku, ktorý viem prečítať, takže bolo jasné, že ju MUSÍM mať. Odvrácená tvář lásky nesklamala a len ma utvrdila, že Collen je vynikajúca spisovateľka a moja najobľúbenejšia. Recenziu si môžete prečítať TU. Druhá kniha Návrh mala tak skvelý obsah a ja som sa nevedela dočkať o čom tá kniha je.  Kniha tiež nesklamala a ja sa musím dokopať tu tej rozpísanej recenzii, ale nejak som zlenivela. :/ 



Takže to bol môj mesiac v knižkách.  A čo vy? Čítali ste už tieto knihy, máte ich doma, alebo sa na ne len chystáte? :) Ja vám ich len odporúčam. :)

2 komentáre:

  1. ať se knihy dobře čtou! Ani jednu neznám, ale vypadají moc pěkně :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite si každú zaobstaraj. Ak nie všetky tak aspoň Ugly Love. :) Vážne odporúčam. :)

      Odstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!