4. marca 2016

E L James- Grey

Počet strán: 560 strán
Jazyk: slovenský jazyk
Vydavateľstvo: XYZ
Rok vydania:2016

Anotácia:
Prostredníctvom jeho vlastných slov, myšlienok, úvah a snov ponúka E L James iný pohľad na ľúbostný príbeh, ktorý uchvátil milióny čitateľov po celom svete. CHRISTIAN GREY má rád kontrolu v každej situácii. Jeho život je usporiadaný, disciplinovaný a absolútne prázdny – až do dňa, keď do jeho kancelárie vpadne pôvabne neohrabaná a éterická Anastasia Steelová. Po jej odchode sa Christian snaží zabudnúť na ňu, ale namiesto toho sa zmieta v búrke emócií, ktorým nerozumie a ani im nedokáže odolať. Zdá sa, že na rozdiel od žien, s ktorými sa stretával predtým, Ana doňho vidí – že cez masku úspešného biznismena, čo si užíva luxusný životný štýl, prenikne až do Christianovho chladného a zraneného srdca.Zaženie vzťah s Anou desivé zážitky z detstva, ktoré Christiana každú noc prenasledujú? Alebo jeho temné sexuálne túžby, tendencia ovládať druhých a zničujúca nenávisť voči sebe samému Anu odradia a zničia krehkú nádej, ktorú mu dáva?

Obálka knihy: Tu platí, že v jednoduchosti je krása. Jednoduché písmo, obálka je samozrejme ladená v čiernej a sivej farbe a nádherné mužské oko. ktoré Vás už z ďaleka priťahuje ku knihe. Dávam preto plný počet bodov- 5/5.

Pamätám sa, že môj prvý článok na blogu bol venovaný trom knihám, ktoré som v tom čase milovala najviac. Medzi moju TOP 3 sa dostala aj kniha 50 odtieňov sivej. Priznám sa, že medzi moju TOP 10 stále patrí. E L James proste pre mňa vytvorila príbeh, ktorý ma neuveriteľne zaujal a nikdy ma neprestane baviť. Keď som sa dozvedela, že vychádza kniha z pohľadu Christiana Greya, nebolo o čom rozmýšľať. Teraz mám v knižnici od E L James 4 knihy a môžem povedať, že kniha Grey je o 100% lepšia, ako z pohľadu "nevinnej" Any.

Myslím si, že hovoriť obsah knihy je zbytočné. Po tejto knihe určite siahnu len ľudia, ktorý prečítali predchádzajúce knihy a preto vedia o čo sa jedná. Grey nám ponúka to isté, len z iného uhla pohľadu...a o 100 krát lepšie. Kým v Odtieňoch sme mohli čítať o živote nevinnej Anastasie Steelovej, v Greyovi sa dočítame o živote toho dominujúceho milionára Christiana Greya.

Ako som už hovorila, aj keď je dej rovnaký, pohľad Christiana ma viac pohltil. Aj keď je to len druhá celá kniha z mužského pohľadu, ktorú som čítala, vôbec mi to nevadilo. V knihe sa mi najviac páčili pohľady do smutného detstva Christiana. Bolo mi ho neuveriteľne ľúto a konečne sa môžeme dozvedieť, kvôli čomu začal byť taký, aký je. Viac ho čitateľ chápe.
Anastasiu sme teda mohli vidieť v inom svetle. V tejto knihe sa mi páčila o trochu viac, pretože som KONEČNE nemusela čítať o jej "vnútornej bohyni", ktorá mi v minulých 3 knihách išla nenormálne na nervy.

Myslím, že ku knihe už viac nemám čo napísať. Každý, kto má rád minulé diely si tejto zamiluje rovnako, ako ostatné. Mne sa tejto diel veľmi páčil a úplne by mi nevadilo, keby hneď prvú knihu vydala z pohľadu Christiana. V tomto diely sme sa dozvedeli veľa nových vecí- napríklad, kvôli čomu sa Christian tak rýchlo vrátil do Seattlu, keď bol v Georgii pri Ane a jej matke? čo presne sa stalo v jeho detstve?....Knihe nemôžem dať teda nič iné, ako plný počet sovičiek a odporučiť ju. Ja sa neviem dočkať nového dielu.

MOJE HODNOTENIE:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!