10. júla 2015

...keď knihomoľ ide medzi ľudí. (Dobrovoľne)

Konečne som si našla chvíľu (a hlavne tému), aby som pridala niečo do rubriky Ten moment, keď... Prázdniny sa začala a konečne nastal čas, aby som sa prestala opaľovať a kúpať v bazénoch a musela niekde ísť medzi ľudí. Tentokrát to bolo dobrovoľné a vlastne aj nápad z mojej hlavy. Včera sme sa preto vybrali s rodinou na jednodenný výlet do Bojníc, kde sme navštívili Bojnický zámok a Bojnickú ZOO. Aj keď som tam pred rokmi už bola, nikdy ma to neprestane baviť. Vybrali sme si skvelý deň, keď minulú noc pršalo a preto nebolo ani strašne horúco a ani zima. Výlet sa podľa mňa podal, prišli sme domov o 19:00 a ja som dnes vstala len o 11:00. :D Ledva chodí, čo mám na celých nohách svalovku. Čo už...ak zoberiete knihomoľa od knihy, bude to mať následky. Čo by som však bola za dievča, keby som vám neukázala nejaké tie fotky? :) Snažila som sa vybrať tie najlepšie, ale keďže som fotila niektoré mobilom, keďže náš foťák...ehm, nekomentujem.

Tak na túto fotku som hrdá :D Ďakujem modelovi, že krásne zapózoval. 
Tá levica sa nepohla celých 10 minút, kým sme sa smiali na tom, čo robili jej malé a ako sa hrali. Keď sme išli naspäť, bola presne na tom istom mieste, :D No čo, hlavne, že tam je, načo by mala robiť nejaké blbosti a divadielko. :D
Tak tento bol najlepší. :D 

Keď som videla tohto vlka, hneď mi napadol seriál Teen Wolf. :D Áno, smejte sa. :D Ale čo, ak zajali Scotta, Maliu, alebo Liama? :O :D 

Boli sme aj pri motýľoch a jeden sa zamiloval do môjho brata. Teda skôr do jeho trička. :D Nevedel sa od neho odtrhnúť a keď sme odchádzali, stále nás prenasledoval. 
Spoločná fotka našich "krásnych" ksichtov nemôže chýbať. :D Mamka, brat a jeho frajerka a nakoniec ja. (nezabúdať na nejakého starého údržbára, ktorý púšťal fontánu a odfotil nás. :D ) 

Čo by som bola za knihomoľa, keby som si nezobrala knihy?! Konečne som po ceste dočítala Fanúšičku a prvý krát som pila ten čudný Fresh nápoj, ktorý stál 2,80€. O.o Stále si na neho budem musieť zvykať.

2 komentáre:

  1. Ten zámek je nádherný! :) Někdy bych se tam chtěla podívat! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je krásny. :) Len keď nám spievodkyňa povedala, že ideme do tej veľkej vysokej veže a musíme zdolať cca 150 schodov, tak už taký krásny nebol. :D

      Odstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!