15. augusta 2018

Christi Caldwell: Škandalózna hra

Počet strán: 328 strán
Jazyk: slovenský jazyk
Rok vydania: 2018
Vydavateľstvo: Ikar
Séria: Montlake romance #2
Anotácia:
Vďaka starším súrodencom lady Penelope Tidemorová vie, čo je škandalózna povesť, ale ona túži po romantickej láske a slušnom ženíchovi. Všetkým chce ukázať, že na rozdiel od bratov a sestier je vychovaná dáma zasluhujúca úctu.
Napriek snahe vyhnúť sa neprístojnému správaniu sa Penelope nechtiac ocitne v kompromitujúcej situácii s vikomtom Rykerom Blackom, ktorého nemožno považovať za džentlmena. Pána Blacka vychovala ulica a teraz vlastní notoricky známu herňu v Londýne. Žije vo svete zhýralosti a nebezpečenstva. Neplánuje sa oženiť so ženou zo smotánky, lebo ňou pohŕda, no pri pohľade na nevinnú Penepole zahorí túžbou. Tá sa pána Blacka nebojí a čoskoro zistí, že maskou darebáka len zakrýva zraniteľnosť. Hoci sa k sebe vôbec nehodia, postupne sa zbližujú a zisťujú, že ich netradičné stretnutie im môže zmeniť život.



Obálka knihy: Prvá vec, ktorá mi udrela do tváre keď som uvidela obálku bola tá nádherná červená sukňa. Autori tiež stavili na luxusné písmo a na celkové odtiene obálky. Póza, v ktorej sa pár nachádza sa mi páči, no menšie výhrady mám k tomu ako pár vyzerá. Predstavovala som si ich totiž úplne inak. Obálke preto dávam 4,5/5 bodov.

Ako som sa ku knihe dostala?: Sama si priznávam, že som historické romance nečítala. Jedným časom som sa im úplne vyhýbala, pretože ma vôbec nezaujali. Zdali sa mi nesmierne nudné. Vďaka Bux-u a ich spolupráci som však dodnes prečítala už 3 knihy, ktoré sa odohrávali v minulosti a musím povedať, že sa nevyrovnajú väčšine dnešných kníh.

Čo na knihu hovorím?: Dej mi už od začiatku knihy sadol. Anotácia ma nesmierne zaujala a preto som sa na príbeh tešila. V jednej chvíli som však bola strašne zmätená. Bola to chvíľa, keď sa Penelope a Ryker ocitli v kompromitujúcej situácii kvôli ktorej sa musia vziať. Bolo to preto, lebo takú istú (možno trochu pozmenenú) som čítala už v jednej knihe a vynorila sa mi v mysli. Bola som potom v pomykove, či znovu náhodou nečítam tú istú knihu. Toto ma trochu zmiatlo, ale príbeh pokračoval ďalej a ja som si ho užívala plnými dúškami. Dej sa zbytočne nenaťahoval, čo som bola rada, no podľa môjho názoru autorka zabudla nejaké veci vysvetliť a to mi v knihe chýbalo. ( Čo sa stalo s Killoranom? Zabili ho alebo ho nenašli? Poďakoval sa Niall Penelope?...) Pridala by som tiež aspoň epilóg, kde by sme videli ako to pokračovalo o pár týždňov, či sa rodinné vzťahy nejako scelili a podobne. Celkovo sa mi ale páčil, užila som si ho a bola som rada, že Christi si vybrala jednoduchý, oddychový a miestami humorný štýl písania.

V knihe sa objavilo dosť postáv, ale autorka si dala záležať hlavne na hlavných a tie si čitateľ všíma najviac. Pri Penelope som vedela, že si ju obľúbim už od prvej chvíle. Nenechala si rozkazovať, mala vlastnú hlavu, rozum a aj keď spoločnosť vyžadovala, aby bola podriadená manželovi, ona sa nedala. Ako hlavná hrdinka sa mi neuveriteľne páčila. Aj keď pochádzala z bohatej rodiny, nebála sa pracovať a sama riskovať. Keď ju bohaté paničky ohovárali, nerozplakala sa (ako väčšina hrdiniek), ale vynadala im a so vztýčenou hlavou odkráčala preč.
Ryker Black bol tajomný, nebezpečný a nemilosrdný muž už od prvého okamihu v knihe. Mal svoju temnú minulosť, ktorú nám autorka pomaly odkrývala. Obľúbila som si ho. Vlastnil herňu, ktorá pre neho predstavovala celý jeho život, poznal tvrdnú realitu života a aj jeho najhoršie stránky. Chápala som preto, že mal od ľudí odstup. Páčila sa mi však chémia, ktorá bola medzi ním a Penelope a taktiež to, ako ho Penelope menila. Dokazovala mu, že každý človek nie je zlý a existujú ľudia, ktorých ku sebe môže pustiť.

Škandalózna hra bola skutočne skvelá romantická kniha, ktorú každej romantickej duši odporúčam. Presvedčila ma, že nemám odcudzovať historické romány a občas po nich siahnuť. Neuveriteľne sa mi páčili hlavné postavy, ich spoločná chémia a taktiež jednoduchý dej knihy, ktorý sa ľahko čítal. Ako som spomínala, kniha mala pár vecí, ktoré sa mi nepozdávali, no celkovo sa mi kniha neuveriteľne páčila. Dávam jej preto 4,5 sovičky.

MOJE HODNOTENIE:
MOJA CELKOVÁ REAKCIA NA KNIHU:

2 komentáre:

  1. Ten, kto dnes číta toto svedectvo, by mal osláviť so mnou a mojou rodinou, pretože to všetko začalo ako vtip pre niektorých ľudí a iní hovorili, že to nie je možné. Volám sa Juraj Kamensky a som z Bratislavy, ale s manželkou sa sťahujem do Chicaga. Som šťastne ženatý s dvoma deťmi a krásnou ženou. Niečo hrozné sa stalo mojej rodine, stratil som prácu a moja žena opustila dom, pretože som sa nemohla starať o seba a o potreby rodiny. a jej deti v tomto konkrétnom okamihu. Podarilo sa mi deväť rokov, žiadna žena, ktorá by ma podporovala, aby som sa o deti starala. Snažím sa poslať testovaciu správu mojej žene, ale ona blokovať ma z rozprávania s ňou sa snažím hovoriť so svojím priateľom a jej rodinnými príslušníkmi, ale stále viem, že by mi mohol pomôcť a ja som bol podanie žiadosti neskôr toľko spoločnosti, ale stále to urobili Nevolajte ma, kým neprišiel verný deň, že nikdy nezabudnem v mojom živote. Keď som sa stretol so starým priateľom môjho, ktorému som vysvetlil všetky moje ťažkosti a povedal mi o skvelom mužovi, ktorý mu pomohol získať dobrú prácu v Coca cola spoločnosť a on mi povedal, že jeho kúzlo koliesko, ale ja som človek, ktorý nikdy neverí v kolieskach kúzla, ale ja som sa rozhodol dať mu vyskúšať a jeho meno je Drosagiede on ma poučil a ukázal mi, čo mám robiť v týchto troch dňoch obed spell.I sledovať všetky pokyny a robiť to, čo ma požiadal, aby som sa dobre. uistil sa, že všetko šlo dobre a moja žena ma opäť uvidí po skvelej práci Drosagiede. Moja žena mi zavolala s nevedomým číslom a ospravedlnila sa mi a povedala mi, že mi naozaj chýba a naše deti a moja žena sa vracajú domov.a po dvoch dňoch Spoločnosť, ktorej som poslala svoj uznávací list, teraz som manažérom spoločnosť Paragon tu v USA. Odporúčam vám, ak máte nejaké problémy, pošlite správu na tento e-mail: {doctorosagiede75@gmail.com} alebo čo mu dáte na +2349014523836 a dostanete najlepší výsledok. Vezmite veci za samozrejmosť a bude vám odobraté. Prajem Vám to najlepšie.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňa tiež táto kniha ohúrila v pozitívnom slova zmysle. Nazvala by som ju dokonca prekvapením mesiaca. Už len potrebujem vedieť, či Ikar vydá aj ďalšie časti. Podľa mňa práve v nej bude rozuzlenie s Killoranom a Niallom, keďže je to jeho kniha.

    OdpovedaťOdstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!