1. novembra 2017

Mesačná chvastačka: september, október 2017

Ahojte! :) Po dvoch mesiacoch sa konečne ozývam aj v tejto pravidelnej rubrike. Najskôr sa chcem ospravedlniť, že som ju minulý mesiac zmeškala, ale kvôli škole ma to ani nenapadlo a keď som si na ňu konečne spomenula, tak bola polovička októbra.
Ako so môžeme v tejto dvojmesačnej chvastačke všimnúť, nekúpila som si žiadne knihy. Prečo?! Lebo som zistila, že vysoká škola ma stojí viac, ako som čakala a ja mám ledva na vifonky. Vážne nesrandujem. Aj keď som strašne chcela, bohužiaľ sa to nedalo. Šetrím nejaké tie € na blížiacu sa Bibliotéku 2017, takže hádam tam nájdem dobré kúsky a nižšie ceny. :)

KÚPENÉ KNIHY
-

VYMENENÉ KNIHY
Ešte v septembri som si v skupine na FB vyhliadla tieto dve krásky a podarila sa mi skvelá výmena. Rozhodla som sa, že od Collen chcem všetky knihy, ktoré vyšli. Beznádejnú som čítala už dávno a rada som si ju prečítala znovu. Stratená nádej sa ku mne dostala prvýkrát a som happy, že som si príbeh mohla prečítať aj z jeho pohľadu. :)
DAROVANÉ KNIHY
Vďaka Blogtour som sa spojila s kopou skvelých autorov!! Získala kopu odpovedí, nejaké tie záložky a aj knihy o ktoré ste si mohli zasúťažiť. Rachel však bola taká zlatá a jednu podpísanú poslala aj mne. Rachel Van Dyken milujem, o tejto knihe som doteraz nepočula a bude výzva ju čítať po anglicky.
KNIHY NA RECENZIU
Tak týchto sa mi tu objavilo strašne veľa. Asi to bude tým, že od Albatrosmedia mi jeden mesiac recenzné výtlačky meškali, poslali mi ich o mesiac neskôr a potom sa mi ich nakopilo strašne veľa. Ubulená hromádka štěstí je ňuňu kniha komiksov od skvelej Sarah. Ak ste nečítali tento a ani predchádzajúci diel, o veľa prichádzate. Nájde sa v nich každý z nás. Ku knihe Jedna spomienka Flory Banksovej som sa ešte doteraz nedostala kvôli škole, ale strašne sa na ňu teším. Knihu Ledová krev práve čítam a môžete sa o pár dní tešiť na recenziu. Zatiaľ to vyzerá skvele! Zaujímavý dej a skvelé postavy! Na knihy Hra na lásku a nenávisť a Chuť lásky sa už objavili recenzie na mojom blogu. Obe to boli skvelé romantické oddychovky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!