27. októbra 2017

Sarah Andersen: Ubulená hromádka štěstí

Počet strán: 128 strán
Jazyk: český jazyk
Vydavateľstvo: CooBoo
Rok vydania: 2017
Séria: Dospělost je mýtus

Anotácia:
Další svazek pro všechny, kdo čtení považují za smysl života, kdo zvládnou celou řadu seriálu za jedinou noc, kdo se nejraději tulí v krásně teplých vytahaných svetrech, kdo žijí se svou kočkou, kdo se bojí více jak jednoho člověka v místnosti a kdo si připadají výjimečně nevýjimeční. Prostě pro všechny, kdo milují Sarah's Scribbles a našli se v jejích komiksech.


Obálka knihy: Spomínam si, ako som prvý diel tejto zbierky komiksov dostala na meniny v januári. Dostala som ich v slovenskom jazyk a obálka bola eňo ňuňo! Svetrík postavičky bol na dotyk krásne chlpatý. Neskutočne ma to prekvapilo a potešilo. Trochu ma mrzí, že to na českom vydaní druhého dielu nespravili. :/ Čo sa týka ilustrácie na obálke, nemám čo vytknúť! Rovnako bláznivá ako má byť. Obálke dávam 4/5 bodov.

Ako som sa ku knihe dostala?: Tss...čo si to vôbec kladiem za otázku? Milujem Sarah Andersen a jej komiksy!! Nevedela som sa dočkať na ďalší diel v knižnom vydaní, ktorý si uložím do mojej knižnice. Keď ju dalo vydavateľstvo Albatrosmedia do ponuky recenzných výtlačkov, vôbec mi nevadilo, že bude v českom jazyk.

Čo na knihu hovorím?: Keď som chcela knihu začať čítať- čo bolo ráno o 7:00 vo vlaku, tak som si uvedomila, ako preboha mám spraviť recenziu, ktorá vás zaujme. Nakoniec som prišla na jeden spôsob, ktorý sa mi poznával.
Ako ste zaregistrovali vyššie, knihu som začala čítať ráno vo vlaku na ceste do Bratislavy...a dočítala som ju ani nie za hodinu. To sa proste nedalo! Táto zbierka komiksov vás opantá a knihu nebudete vedieť pustiť z rúk, kým ich všetky neprelistujete. Čo sa týka mňa osobne, tak som sa našla asi v 75%+ všetkých komiksov, ktoré autorka spravila. Sarah je proste úžasná a vie vystihnúť situácie, kto ktorých sa dostane asi každý z nás (väčšinou ženy).
Rozhodla som sa vám sem pridať moje TOP komiksy, v ktorých som sa proste našla a asi sa v nich nájde väčšina z nás. :)

1. Keď som už dávnejšie videla tento komiks, nevedela som sa prestať smiať na jeho pravdivosti. Proste tá puberta je vážne nespravodlivá...fňuk.
2. Tss....tsss...k tomuto sa asi ani nemusím vyjadrovať. Mám to tak ja...a asi väčšina z nás knihomoľov.
3. Moje meno v zime? Kristína Eskimák Hulinová. 
4. Bože, povedzte mi, že nie som jediná kto je taká trápna. 🙈 Vlastne...ja som ešte aj horšia. 
5. Každé prázdniny a každý výlet ma sprevádzajú...krámy. 😯
6. Nedalo mi to...povieme si úprimne, že to robím pravidelne 😅
7. Tu končí všetká sranda. Tento hajzeľ okrídlený sa u mňa zastaví asi každý mesiac. A áno...zastavil sa u mňa minulý týždeň, takže mám od neho jednostrannú lásku. 

Takže tu bolo mojich TOP 7 komiksov, ktoré sa mi v knihe najviac páčili a proste sa s nimi stretávam každý de...okey, skoro stále. Neviem, čo čakáte, že na konci tento recenzie napíšem. Ak ešte nemáte tejto a ani predošlý diel, pekne krásne si ho zaobstarajte a máte o zábavu postarané. Komiksom nemôžem dať nič iné, ako plný počet sovičiek.

MOJE HODNOTENIE:
MOJA CELKOVÁ REAKCIA NA KNIHU:
Za recenzný výtlačok ďakujem Albatrosmedia.
Vy si zbierku môžete (určite kúpte!) kúpiť TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!