27. decembra 2016

Desať seriálových nocí #4: Sedem nedobrovoľných dezertérov

Ahojte! Konečne mám viac voľného času a rozhodla som sa, že ho plno využijem na písanie článkov na blog. :) Preto prinášam ďalší článok do rubriky Desať seriálových nocí. Tento projekt som si zamilovala!! <3 Tentokrát vám priblížim sedem seriálov, ktoré som nikdy nedopozerala.
PS: Možno vás zaujme, že presne viem, kde som skončila pri pozeraní seriálov. Mám proste v notebooku spísané seriály, ktoré pozerám, nedopozerala som, chcem pozerať. Preto presne viem, kde som daný seriál prestala pozerať. :)

The Family 
Začnem trochu zľahka. Tento seriál...ehm...nedokážem ho opísať. Anotácia bola síce čudná, seriál nemal dobré hodnotenia, ale dala som mu šancu, pretože som podľa obsahu dúfala, že sa mi bude páčiť. Prvá časť ma vôbec nezaujala, ale povedala som si, že ma väčšina seriálov zaujme 2-3 časťou, tak som ho pozerala ďalej. Skončila som u 4 časti a už NIKDY VIAC.
Jane the Virgin
Taká telenovela, ktorá ma zaujala obsahom, prvými dielmi a postavami. Rada som ho pozerávala, ale nikdy som do neho nebola zbláznená. Skončila som dielom 1x18. Počiatočný záujem opadol a uvedomila som si, že sú oveľa lepšie seriály, ktoré si zaslúžia moju pozornosť.

The Fosters
Asi pre niekoho neznámy seriál. Ani mne nič nehovoril, až kým som cez niektoré prázdniny nemala čo robiť, pozerala si videá na youtube a objavila som video o jednom páre z tohto seriálu. Seriál som dlho pozerávala, pár krát som si dala pauzu, ale vždy som o neho mala záujem. Skončila som dielom 3x17....ani neviem prečo. Tiež som si asi povedala, že je viac lepších seriálov.
Beauty and the Beast 
Ach..moja Krásna a zviera. Seriál som objavila, keď som videla reklamu v TV. Dabing sa mi nepozdával, tak som si našla seriál na nete a veľmi som si ho obľúbila. Seriál som neprestala pozerať kvôli tomu, že ma už nezaujímal, ale skôr preto, lebo som nemala čas. Určite ho chcem začať niekedy pozerať.
Pretty Little Liars
Podľa mňa nekonečný seriál, ktorý stratil na kvalite tým, že mal toľko sérii. Seriál som mala neskutočne rada. Potom však začali pridávať ďalšie, ďalšie a ďalšie....a ďalšie tajomstvá a ja som sa v tom strácala, tak som si povedala DOSŤ. Nestálo mi to za to. Podľa mňa seriál mohol skončiť v momente, keď sa dozvedeli, kto je -A. Nechápem, prečo ho toľko naťahujú.
The Royals
Prestala som pozerať niekde v polovici prvej série. Prečo?? Sama neviem. Nejako ma nezaujal a nemala som naň čas. Mám ho však na zozname CHCEM DOPOZERAŤ. :D
Scream Queens
Najväčšia záhada!! Stále si hovorím čo na tom všetci vidia. Pozrela som asi 2 časti a skončila som. Nechápala som pointu, nepáčili sa mi postavy. Neviem, či to má byť komédia, paródia, horor, dráma....celému som nechápala.

Čo ma ešte čaká?:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!