9. januára 2015

Aké knihy so ňou boli na výlete v nemocnici?

Ako si vám už asi spomínala viackrát, dosť často navštevujem nemocnice a preto sa posteľ v nemocničnej izbe stal tak trochu môj knižný kútik. Už na začiatku roka ma vytiahli do nemocnice a povedali mi, že sa nemám báť, bude to len na dva, alebo tri dni. -_- Ešte šťastie, že som si zobrala takú zásobu kníh, inak by ma od nudy vystrelo. :D
Dokopy som tam bola 6 dní, za ktoré som prečítala 4 knihy a 7 časopisov (tá predavačka v novinovom stánku zo mňa musela mať radosť. :D )
Späť ku knihám...takže som mala so sebou Roštenku, Hobita, Trhni si! a na čítačke som mala ešte knihu Iba jeden deň. Skutočne ma samú prekvapilo, že som stihla dočítať všetky knihy. Prvú som začala čítať Roštenku a už tú som dočítala hneď v prvý deň večer. Potom nasledovala hrubšia kniha Trhni si!, ktorá ma dosť prekvapila. Dlho som rozmýšľala, či si ju mám kúpiť a konečne som sa dozvedela, ako to dopadlo. (recenziu na ňu určite napíšem ;) ). Ako ďalšiu som prečítala Hobita. Zdá sa vám, že túto 240 stranovú knihu prečítate rýchlo, ale ste na omyle. Ja som sa s ňou trápila asi tri dni!
No a čo k mojej poslednej elektronickej láske? Knihu Iba jeden deň som začala čítať dnes ráno, keď som čakala na mamku a dočítala som ju za 4 hodinovú cestu vlakom domov. Na 100% na ňu napíšem recenziu, pretože mám toľko čo povedať k tomu príbehu.

Takže....ďalšie knihy z mojej knihovničky sú dočítané a ďalších 6 ma ešte čaká. :)

2 komentáre:

  1. Hezký blog! :) Chtěla jsem se zeptat, jak se ti Hobit líbil? :)
    (také mám blog)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem, snažím sa pomaly krok po kroku zdokonaľovať. :-)
    Čo sa týka Hobita....moja najväčšia chyba bola asi, že som najskôr videla filmy a až potom čítala knihy. Kniha je strašne krátka a niektoré scénky tam nie sú napísané. :/ Ale príbeh je mega <3 <3 Hneď sa púšťam do Pána prsteňov :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!