22. apríla 2018

Ako som narazila na čitateľskú krízu...

Po dlhom čase sa konečne aktívnejšie ozývam. Skôr, ako začnem na blog pridávam nové príspevky, mám taký pocit povinnosti vám napísať, prečo som sa na blog posledné mesiace "vykašľala".
Zdá sa mi, že tento rok, čo sa týka kníh strašne zaostávam. Ledva prečítam recenzné výtlačky a knihy, ktoré som si kúpila ja sama sa mi v knižnici kopia. Od začiatku roku sa na blogu teda objavovali len recenzie, žiadne články a nič pestré. Prečo? Dôvod je asi len jeden...narazila som na čitateľskú krízu.
V minulosti som bola prekvapená, keď na túto krízu niekto narazil a nechápala som, ako je možné, že sa mu proste nechce čítať. Veď knihy miloval! Posledné mesiace to však zažívam ja sama. Dôvodov je asi hneď niekoľko.

1. VYSOKÁ. Áno...aj to je dôvod, aj keď nie som tak vzorná študentka. Kedysi som čítala od rána do večera, medzi prestávkami na strednej...proste stále. A teraz? Ráno ledva vstanem, idem do školy, potom káva, mesto, kamarátky, prídem na internát a som totálne unavená...

2. SERIÁLY. ....preto si zapnem seriál a preležím pri ňom niekoľko hodín. Teóriu veľkého tresku som začala pozerať asi na 9. sérii. Série predtým som nikdy nevidela a teraz som na ne proste dostala chuť. Preto posledný mesiac nerobím nič iné, len pozerám TBBT. A ešte mi to zo pár týždňov bude trvať.

3. SOCIÁLNE SIETE. Fajn, priznávam...proste Facebook. Prídem na internát, zapnem youtube, Facebook, seriál, bla bla bla... a ostanem tam prilepená celý večer. Píšem si s viacerými ľuďmi,  poviem si, že sa odhlasujem a idem konečne čítať, ale pošlú ešte jednu správu a zase tak ostanem prilepená. Veď to poznáte. Potom hento pekné video so zvieratkami, hento video s bábätkami...

4. PRIATELIA. Asi to bude tým predsavzatím, že si nájdem viac kamarátov a budem s nimi tráviť viac času. V Nitre som natrafila na skvelých ľudí, snažím si spraviť čo najviac spomienok a krásnych chvíľ.

5. LENIVOSŤ. Nemôžem zabudnúť na tento dôvod. Proste som lenivá...na všetko.

Nechcem vám sľubovať, že teraz sem budem aktívne pridávať články každú chvíľu. Ide skúškové obdobie, budem sa musieť učiť (haha) a na knihy asi moc času nebude. No verím, že odteraz si nájdem viac času na blog a znovu ho rozbehnem ako predtým. Možno sa mi veľmi nechce čítať, no stále je kopa článkov, ktoré si zaslúžia zverejnenie. :) 

3 komentáre:

  1. Na mě díky Bohu skáče vždy jen krátkodobá krize, ale taky bych teď potřebovala nějakou top knihu, která by mě zase nakopla ke čtení na 100%. Mně nejvíc času zabírá přítel... Díky škole toho naopak přečtu hodně, protože každý den trávím dvě hodiny v autobuse. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja by som nejakú takú knihu potrebovala, lebo v poslednej dobe som čítala len knihy, ktoré neboli také geniálne. :/ Skôr som to nasilu čítala a to proste nie je ono. Keď cestujem domov, tiež mám dosť času na čítanie, ale niekedy proste...no seriály. :D :D A toho priateľa chápem. :)

      Odstrániť
  2. 😂😂😂už ťa kríza prešla?Zaujimalo by ma čo si myslíš o knihe od Mona Kasten Zacit znovu....uz nad nou dúmam od kedy vyšla.Jeden krát som mala príležitosť byť v meste tak som nabehla do knihkupectva,že ju schmatnem a čítam (aj napriek jej cene)a oni ju nemali...taaak už si ju kukla?

    OdpovedaťOdstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!