15. decembra 2017

Emily D. Beňová- Temní anjeli: Prenasledovaná

Počet strán: 580 strán
Jazyk: slovenský jazyk
Rok vydania: e-kniha 2017
Vydavateľstvo: Elist
Diel: #2

Anotácia:
Madyne sa ocitá na hrane života a smrti. Zrazu nič nie je také, aké bolo predtým. Tí, ktorým verila ju klamali a ona má pocit, že jej svet je znova hore nohami. Vo chvíli ako sa zdá všetko beznádejné, vstupuje do jej života nová osoba, ktorá vrhne na jej život jasnejšie svetlo. Hoci je nespočetnekrát zlomená a zrazená k zemi vstáva a postupuje ďalej za šťastím, ktoré sa chvíľami zdá nedosiahnuteľné.

Obálka knihy: Tak, ako to bolo pri prvej časti tejto série, aj táto obálka je pre mňa perfektná. Som veľmi rada, že obálky každej časti série sa perfekte dopĺňajú a strašne sa teším, ako kniha bude skvele vyzerať v mojej knižnici. Obálke dávam zaslúžených 5/5 bodov.



Ako som sa ku knihe dostala?: Prednedávnom ste mohli čítať recenziu na prvý diel tejto série: Posolstvo. Ako ste si všimli, recenzný výtlačok mi poskytlo vydavateľstvo Elist. Keď som prečítala prvý diel, hneď som sa chcela pustiť do ďalšieho. Bohužiaľ, tento diel série a finálny diel ešte nie sú v knižnej podobe, ale len ako e-knihy. Nastalo ťažké rozhodovanie. Počkám na diely do nového roku alebo prvýkrát prečítam recenzné výtlačky ako e-knihy? Rozhodovanie bolo ťažké, ale nakoniec vyhrala zvedavosť na to, ako bude pokračovať príbeh Madyne a Bruceho.

Čo na knihu hovorím?: Autorka znovu nesklamala a ponúka nám vyše 500 stranové pokračovanie napínavého príbehu o upírskom živote Madyne a jej láske Bruceovi. Štýl autorky ma znovu opantal a kvôli tomu som knihu nevedela pustiť z ruky a čítala som ju pri každej príležitosti. Knihu som kvôli tomu prečítala oveľa rýchlejšie ako prvý diel tejto série.

Dej druhého dielu tejto série bol oveľa akčnejší a napínavejší ako prvý. Stalo sa v ňom dosť šokujúcich vecí, kvôli ktorým som buď ostala sedieť s otvorenými ústami alebo som mala chuť nadávať. Znovu sa stretávame s hlavnými postavami Madyne a Bruceom, jeho sestrou Serenou, ich otcom Bradfordom, ale aj s kopou nových postáv, ktoré si čitateľ buď obľúbi alebo hneď vie, že napáchajú veľa škody. Jediné, čo mám k deju vytknúť bolo to, že asi v polovičke knihy (po ročnom skoku v čase), nebolo to nadlho, možno pár kapitol, som sa strašne nudila. Chápem, že tam muselo niečo byť, ale mňa osobne to vôbec nezaujalo. Viem, že mám vo zvyku písať takú anotáciu ku každému deju knihy, ale tu to nechcem spraviť. Stane sa toho totiž strašne veľa a nechcem žiadneho čitateľa ukrátiť o tie odhalenia. Viac sa tentokrát zameriam na hlavné a vedľajšie postavy, ktoré sa v knihe objavili.

Som rada, že autorka sa v tomto diele krotila a Madyne nebola na každom kroku magnet na problémy. Jej 23. narodeniny prišli a tým sa pre Madyne všetko zmenilo. Stáva sa dhampírom a je tým pádom silnejšia a aj keď je stále z časti človekom, dokáže sa lepšie ochrániť. Nehovorím, že ju tie problémy obchádzali...to by Madyne nebola. Bolo však lepšie vychutnávať si príbeh, kde ju na každom kroku niečo nenapadlo. Bruce bol znovu vynikajúci, no mal chvíle, v ktorých som s ním nesúhlasila. Tým, že bol tento diel viac akčnejší, tak si aj on strašne veľa vytrpel a bolo mi ho strašne ľúto. Je však skvelou hlavnou postavou príbehu.
Som strašne rada, že mala Serena znovu kopu priestoru aj v tomto diely. Milujem ju pri každej príležitosti...nechápem, ako by si ju niekto nedokázal obľúbiť. Dúfam, že v pokračovaní dostane taktiež kopu priestoru a čaká ju šťastný koniec.
Novými postavami, ktoré sa objavili v príbehu a zostali tam dlhšiu dobu boli hlavne Seth, Miranda a ku koncu aj Derek. Seth bol skvelý, ku Serene sa neskutočne hodí a som rada, aké miesto mu v príbehu autorka spravila. Mirandin príchod bol strašne čudný. Nevedela som, čo si mám o nej myslieť. Bude zlá alebo bude dobrá? Stačilo jedno stretnutie, aby jej Madyne všetko uverila a nechala ju pri sebe bývať. Ja by som na jej mieste taká nebola. Bolo zaujímavé, ako to s ňou celé pokračovalo.
Koho nedokážem nedať do tejto recenzie a koho musím spomenúť je malá upírka Amanda. Totálne som sa do nej zamilovala!! Som neskutočne vďačná, že ju autorka do príbehu vrátila. Dúfala som, že ju ju na konci celého príbehu Madyne spolu s Bruceom "adoptujú". Boli by spolu takí skvelí!! (To ako skončila ma nenormálne naštvalo! Nadávala som a od nervov som prestala v ten večer čítať. Bolo mi jej strašne ľúto.) 

Zdá sa, že som povedala všetko, čo som k tomuto dielu chcela povedať. Nebudete ľutovať, ak sa rozhodnete pokračovať v čítaní tejto skvelej série. Knihu vám každému odporúčam. Diel Prenasledovaná sa mi páčil skutočne viac, ako prvý diel. Dávam mu 4,5 sovičky, keďže mal ešte pár chybičiek. Hneď sa púšťam do záverečného dielu série, pretože Prenasledovaná sa skončila skutočne napínavo a musím vedieť čo bude ďalej.

MOJE HODNOTENIE:

CELKOVÁ REAKCIA NA KNIHU:
Za recenzný výtlačok zo srdca ďakujem vydavateľstvu Elist.
Vy si knihu môžete kúpiť TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!