3. marca 2017

M. S. Force: Víťazstvo

Počet strán:
Jazyk: slovenský jazyk
Rok vydania: 2017
Vydavateľstvo: Ikar
Séria: Quantum #3

Anotácia:
Flynn sa nevie zmieriť s tým, že Natalie ho opustila a odišla za sestrou. Nahnevalo ju, že jej klamal a tajil pred ňou svoju nebezpečnú pravdu. Ale ona sa všetko dozvedela od Valerie. Flynn je nešťastný, lebo od prvého okamihu, čo ju stretol, si bez nej svoj život nevie vôbec predstaviť. Kvôli nej bol ochotný zmeniť sa, len aby sa stal takým, akým ho chcela mať. Lenže môže sa obrátiť chrbtom k životnému štýlu, ktorý je mu vlastný? Dokáže zavrhnúť túžby, ktoré ho poháňajú, len aby dal Natalie romantickú lásku, akú si zaslúži? Dokáže jej všetko vysvetliť tak, aby to v nej nevyvolalo šok? A aby ho neopustila nadobro?
Natalie už pozná všetky Flynnove tajomstvá a musí sa s tým vyrovnať. Na jednej strane ju šokujú, no na druhej strane vzbudia jej zvedavosť a túžbu po zmierení. Chce byť pre Flynna ideálnou partnerkou a túži po tom, aby mu vyhovela v každom smere. Preto sa odhodlá spolu s ním vstúpiť do neznámych vôd a objavovať také stránky ľúbostného života, aké doteraz ešte nepoznala. Natalie je veľmi neskúsená, ale Flynn má skúseností naozaj dosť... Dni a noci plné vášní patria iba im dvom...
Obálka knihy: Do obálky tretieho dielu som sa zamilovala! Pri každej obálke som chválila nádherné, priam romantické písmo a tentokrát to doladili skvelou farbou pozadia, ktorá si ma získala. Znovu vidíme rovnakých modelov na obálke a nemôžem nič vytknúť. Dávam zaslúžených 5/5 bodov.

Ako som sa ku knihe dostala?: Pff...asi zbytočná otázka. Túto sériu som si zamilovala hneď, ako som si prečítala anotáciu prvého dielu. Každý predchádzajúci diel...rovnako ako tento...mám na recenziu od bux.sk, za čo im ďakujem, pretože som vďaka nim našla skvelú sériu!


Čo na knihu hovorím?: Od Víťazstva som mala veľmi vysoké očakávania. Predchádzajúce dva diely série som si zamilovala a nevedela som sa dočkať tretieho a posledného dielu série. S hlavnými postavami som si utvorila nejaké to puto a veľmi som sa tešila na to, ako bude ich životný príbeh pokračovať. Natalie to v živote nemala predsa len ľahké a Flynn...no Flynn bol herec, toho sa nedá nemilovať!

Tretí diel začína tam, kde druhý skončil. Natalie od Flynna odchádza po tom, čo jej do očí klamal o jeho tajomstve. Flynnovi sa v tom momente zrúti celý život. Natalie bola jeho životná láska a klamal jej hlavne preto, aby ju ochránil a bál sa, že ho opustí. Natalie odchádza za svojou sestrou, ktorú nevidela odvtedy, čo musela nedobrovoľne opustiť svoju rodinu. Keď sa ich životy znovu spoja, Natalie spoznáva Flynnov životný štýl, ktorý pred ňou skrýval. Je síce šokovaná, ale chce spoznať aj túto stránku svojho manžela a Flynn je ochotný jej ju ukázať.

Ak mám byť úprimná, dej tejto časti ma sklamal. Čakala som niečo iné. Na začiatku som si myslela, že toto bude romantická séria o mladej učiteľke a známom hercovi. Po čase sa odkrylo Flynnovi tajomstvo, že je dominantný a má rád BDSM. Áno, hneď mi bolo jasné, že to bude niečo podobné ako Päťdesiat odtieňov, ale dúfala som, že autorka ostane viac v romantickom žánri. Bola som pripravená na to, že v treťom diely bude viac erotických scén, ale toto podľa mňa prekročilo čiaru. Čakala som romantiku, zápletky, občasný drsný sex, ktorý má Flynn rád, ale miesto toho som dostala 300 strán sexu. Netvrdím, že mám niečo proti sexu v knihách, ale do tejto série sa to vôbec nehodilo.
Trochu som na začiatku nechápala situáciu, kde sa neuveriteľne pohádali, Natalie povedala, že si chce dať týždeň pauzu, ale o 24 hodín skončili znovu v posteli. A na to stačil jediný pohľad na Flynna. Prišlo mi to trochu prehnané. Čakala som tiež viac scén, kde by sme "videli" Flynna ako herca. Chýbalo mi to tam. Všetci ho uznávali, spoznávali ho, získava kopu sošiek,....ale nič nerobí. Dej mi potom asi do polovičky knihy vôbec nevadil, ale potom sa to pokazilo. Priveľa sexu, žiadna zápletka, čudný koniec.

Veľkým pozitívom v tejto knihe boli postavy. Či už hlavné alebo vedľajšie. Flynna som mala už od začiatku série rada, chápala som, prečo pred Natalie tajil svoje tajomstvo a celkovo sa správal ako milujúci manžel. Natalie mi bola tiež sympatická, niekedy boli jej reakcie trochu prehnané (hlavne v sexe), ale celkovo to bola príjemná ženská hrdinka.
Čo sa týka vedľajších postáv, v tejto knihe som si obľúbila všetky a nenašla sa žiadna postava, ktorá by mi bola nesympatická. Najviac som si však obľúbila sučku Natalie (myslím, že sa volala Fluff, alebo nejak tak). Nikdy nesklamala a vždy mi vyčarila úsmev na tvári.

Do Víťazstva som sa púšťala až s priveľkým očakávaním. Netvrdím, že séria je zlá, ale táto kniha ako záver série autorke nevyšla a prišla mi nudná. Dlhšie som rozmýšľala ako knihu ohodnotím. Dej nebol najlepší, ale postavy boli skvele napísané...rovnako ako aj štýl písania, ktorý si autorka zvolila. Pre dávam Víťazstvu 3 sovičky.

MOJE HODNOTENIE:

MOJA CELKOVÁ REAKCIA NA KNIHU:

Za recenzný výtlačok ďakujem kníhkupectvu bux.sk.

2 komentáre:

  1. Akurát som dopísala recenziu, podľa mňa celkom dobré, nebola som až taká sklamaná, ale predsa len som mala tiež vyššie očakávania :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keby som nepoznala tú sériu, tak kniha je v pohode, ale mne sa tejto diel to tej série proste nehodil. :/

      Odstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!