18. decembra 2015

Výhercami sa stávajú... | 1. narodeniny blogu

Pred mesiacom môj blog oslávil svoje 1. narodeniny. Ako si asi dokážete predstaviť, som vážne nadšená! Milujem písať moje názory, rôzne články a strašne ma teší, že sa nájdu ľudia, ktorí si ich prečítajú. Dúfam, že sa pri tejto súťaži stretneme aj o rok a môj blog bude oslavovať krásne 2. narodeniny! :3

Takže k súťaži...Moja mamka mi stále hovorí, že som strašne štedrá. Vždy, keď idem na nejaký tábor, súťaž, alebo proste do nejakého iného mesta, musím každému členovi rodiny niečo kúpiť. Myslím na každého a keď niekomu niečo nekúpim som smutná. Môj brat napríklad takýto nie je. Tomu dám po práci kúpiť jednu vec a on to zabudne, aj keď mu za deň ešte 3- krát napíšem. A keď ide niekde na dovolenku, tak to ani nekomentujem... :D Takže je jasné, že 1. narodeniny blogu sú veľká vec a ja som proste nemohla dovoliť, aby som nebola štedrá. To, že mám 1. narodeniny sa zapojilo dosť ľudí, ktorým zo srdca ďakujem. Každá odpoveď bola skvelá a ja by som chcela obdarovať každého (zasa tá štedrosť). Nakoniec však len traja víťazi získali knihy Len to nikomu nepovedz, Nie som taká a Láska blogerská. A kto sú to?


Znovu sa ospravedlňujem za kvalitu fotky. :/ Takže tu sú naše víťazky.

Knihu Nie som taká od Leny Dunhamovej vyhráva REA
Novinku od slovenskej spisovateľky Mirky Varáčkovej s venovaním vyhráva FOXY
Lásku blogerskú si prečíta LULU. :)

Výhercom gratulujem a ostatní nezúfajte. Určite to nie je moja posledné súťaž na blogu :) Výhercom sa ozvem na e-mail. 

3 komentáre:

  1. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... to je pokračovanie môjho výkriku radosti, ktorý som ti poslala do emailu. Ešte raz ďakujeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pozerala som sa, ale tvoj mail mi ešte stále neprišiel. :/ Skús sa pozrieť, či ti ho nevrátilo, alebo mi ho znovu odišli. :)

      Odstrániť
    2. Ahoj, nevrátilo mi ho, ale poslala som ti ho znovu. :/ :)

      Odstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!