29. októbra 2015

Gail McHughová - Pulz

Počet strán: 400 strán
Jazyk: slovenský jazyk
Vydavateľstvo: Ikar
Rok vydania: 2015
Séria: Stretnutie #2

Anotácia:
Emily Cooperová, hlboko zranená na duši a nešťastná sama zo seba, je tentoraz ochotná riskovať všetko, len aby mohla byť s mužom, ktorý od ich osudového stretnutia ovládol všetky jej myšlienky a sny. Ich vzťah sa stále komplikuje a zostáva jej už len dúfať, že Gavin Blake ju stále miluje a odpustí jej. 
Gavin sa však odrezal od spoločnosti, a aby si vyliečil zranené srdce, utiahol sa do nezmyselného, otupujúceho sveta, ktorý ho ničí. Emily nie je zvyknutá byť vo vzťahu tou silnou, no musí v sebe nájsť odvahu a sebadôveru, aby mohla bojovať o ich lásku a odlákať Gavina od okraja priepasti – aj keby to znamenalo podľahnúť spaľujúcej vášni. Lenže ani bývalý priateľ Dillon Parker ešte nepovedal posledné slovo...

Obálka knihy: Už pri prvej časti tejto série som hovorila, že obálka je nádherná a autori nesklamali ani druhou časťou. Znovu jej nemám nič čo vytknúť, až na tú hlúpu zlatú pečať, ktorou tú dokonalosť máličko zničili. Preto dávam obálke, ako pri prvej časti 4/5 bodov.

Séria Stretnutie bola trochu zaujímavá. Prvú časť Stretnutie som dostala ako darček a kniha ma veľmi zaujala. Keď som si pre začiatkom Pulzu prečítala moju recenziu na prvý diel, trochu som sama seba nechápala, prečo som si vlastne kúpila druhý diel. Mala som síce k prvému dielu pár výhrad, ale po skončení druhej a poslednej časti série sa priznám, že séria sa mi veľmi páčila.

Na konci prvého dielu sme boli svedkami, ako sa Emily rozišla s Gavinom a z nejakého čudného dôvodu sa chystala zobrať s Dillonom. Všetko v Emilynom srdci sa však zmení, keď ju Dillon fyzicky zneužije a uvedomí si (KONEČNE), že jej srdce bude patri len Gavinovi.
Druhá kniha pokračuje tam, kde prvá skončila. Emily sa snaží vrátiť ku Gavinovi, ale jediné, čo nájde je prázdny byt a kopa odkazov a SMS-iek, ktoré Gavinovi poslala a on neodpovedal. Gavin odišiel a snaží sa zabudnúť na realitu, ktorá ho ničí. Emily si berie jeho (ex) kamaráta, po tom, čo spolu zažili a zamilovali sa do seba. Emily sa teda vydá Gavina hľadať a dúfa, že ich vzťah bude mať šťastný koniec.

Gail spravila túto knihu naozaj zaujímavou z toho dôvodu, že základ deja sa odohral asi na prvých 70 stranách knihy a tí, ktorých príbeh extra neupútal, mohli knihu kľudne zavrieť. Ja som však taká nebola. Príbeh Emily a Gavina ma síce svoje muchy, ale veľmi ma zaujal. Ako som už povedala, prvé strany knihy boli kľúčové. Videli sme, ako sa Emily vydáva hľadať Gavina do cudzej zeme a zistíme, či je ich spoločná láska dostatočne silná, aby prekonali problém menom Dillon. Bola som vážne zvedavá, aký dej autorka vymyslela ďalej a prinúti, aby knihu nezavreli všetci čitatelia.  Moje pocity boli radosť (tehotenstvo), nervozita (kto je otcom?) a v poslednom rade slzy a plač pri čítaní jeden kapitoly. (teraz hovorím vážne. Mamka sa bála, že čo sa mi stalo a či ma niečo bolí.)

Postavy boli podľa mňa rovnaké, ako v prvej časti. Emily bola ten slabší článok knihy. Ja som jej charakter, činy a zmýšľanie dosť nechápala a pár krát som na ňou poriadne krútila hlavou. V niektorých miestach mi jej bolo naozaj ľúto, ale boja obľúbená postava to fakt nebola.
Čo pre mňa bolo dosť smutné je, že som si z anotácie myslela, že väčšina knihy bude z Gavinového pohľadu. V knihe bol totiž mojou najobľúbenejšou postavou. Chápala som jeho činy aj zmýšľanie, aj keď bolo pár krát zlé. Gavin bol proste postava, ktorú som si od začiatku prvého dielu obľúbila a bola som veľmi rada, že sa v druhom diely nezmenila. Pri konkrétnej kapitole, ktorú som spomínala vyššie, keď som plakala, som chcela vojsť do knihy a objať Gavina a už nikdy ho nepustiť.

Druhý diel je vlastne koniec tejto krásnej série, ktorá bola prekvapeným aj sklamaním. Čo sa týka druhého dielu, odporúčam vám, aby ste knihe nezatvorili hneď po prvých stranách. Do konca knihy zažijete ešte veľa emócií a aj keď v nej bolo pár hluchých miest, kniha bola skvelá. Dávam knihe krásne 4 sovičky a ďakujem Gail, že vymyslela tak krásny pár.

MOJE HODNOTENIE:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!