29. mája 2015

Abeceda knihomoľa | K

Máme tu ďalší piatok, takže nesmie chýbať projekt od Marky a Kristý - Abeceda knihomoľa. Nejdem viac zdržiavať a hneď sa ide na to. Tentokrát s písmenkom K.

Knihomoľ
Tak toto slovíčko asi ani nemusím rozpisovať. Určite sa medzi nami nájde stovka knihomoľov, ktorí na knihy nedajú dopustiť. Ja sama som sa označila za knihomoľa, keďže bez knihy si nemôžem predstaviť svoj deň. Aj keď som na smrť unavená, musím si prečítať aspoň jednu kapitolu denne. Aj keď kníh na mojej poličke nemám veľa, rozbím si zoznam, ktoré knihy som už prečítala. Môžem sa pochváliť, že som už prečítala 222 kníh a toto číslo bude určite len rásť. Mamka len krúti hlavou, keď sa jej s týmto číslom pochválim.

Knižnica
Aj keď do našej knižnice veľmi nechodím, toto slovíčko sem musím napísať, keďže sa ku knihám asi najviac hodí. Asi viete, že bývam na dedine, takže do mestskej knižnice som ešte nevstúpila. A tá naša? Ehm...všetky dobré knihy som s nej už prečítala a ak sa nejaká nová objedná, mamka mi ju donesie domov prečítať. Odkedy mi ale učarovali knihy, o knižnicu sa starám ja (ako ste si už určite všimli). Snažím sa vyberať knihy pre každú vekovú kategóriu, mužov, aj ženy. Je ale smutné, že aj keď sa snažím vyberať čo najlepšie knihy, do našej knižnice skoro nikto nechodí. :/



Kníhkupectvo- môj veľký sen!
Viem, viem....asi som ho už dávala do tohoto projektu podľa anglického názvu, ale sme predsa na slovensku, takže slovenčinu nezapriem. :D Raj každého knihomoľa. Miesto, kde by som chcela nakupovať bez obmedzení. Môj sen! Keďže som už o samotnom kníhkupectve hovorila, poviem vám môj sen. Chcela by som si po škole otvoriť kníhkupectvo. :3 Nesmejte sa... :( Myslím to vážne. Keďže chodím na obchodnú akadémiu, viem, aké ťažké by to všetko bolo, ale aj tak sa tohoto nevzdávam. Už mám dokonca aj meno- Kikland. Dúfam, že by ste ma tam prišli navštíviť a spraviť mi tržbu.

Konečne sme sa dostali cez tie blbé písmenká a teraz sa môžem už viac rozpisovať. :) Teším sa na budúci týždeň a na písmenko L. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!