1. mája 2015

Abeceda knihomoľa | G

Tak je to konečne tu! Nielen, že je piatok, ale aj prvý májový deň! Máj, mesiac lásky a samozrejme hlavne mojich narodením. (zvyknite si...o narodeninách teraz budem písať asi všade :D )
Keďže je piatok, znamená to, že tu máme pokračovanie môjho obľúbeného projektu Abeceda knihomoľa, ktorý mi posledné týždne dáva riadne zabrať. Písmo E som ako tak zvládla, potom som tu mala nenávidené F, na ktoré som nevedela nič napísať. Teraz tu máme G-čko a ja dúfam, že niečo poriadne vymyslím. Ak sa do projektu chcete zapojiť aj vy, neváhajte a navštívte blogy zakladateliek Marky alebo Kristý

Green, John
Ako prvého sem musím dať tohoto skvelého spisovateľa. John Green je naozaj vynikajúci, aj keď mám u neho zmiešané pocity. Ako prvú som u neho prečítala knihu Na vine sú hviezdy, ktorú som si nesmierne zamilovala! Tiež mám nevyliečiteľnú chorobu podobnú rakovine a aj preto sa mi kniha strašne páčila. Ako ďalšie som čítala Papierové mestá, ktoré som dostala ako darček a predsa som sa do nich pustila, aj keď sa mi obsah ani veľmi nepáčil. Bola som sklamaná a jediné čo sa mi páčilo boli jeho pravé "Greenovské" citáty. Neviem, neviem, či mám dať šancu jeho novo vydanej knihy na slovensku Poučka o podstate predvídateľnosti Katherín.

Gabrielovo Inferno
Prvý diel romanticko-erotickej trilógie, do ktorej som sa zamilovala!! Autorka Sylvain Reynard napísala vynikajúci príbeh lásky učiteľa Gabriela a študentky Julie, do ktorého sa nemôžete nezamilovať. Na túto knihu som napísala aj recenziu, ktorá bola len pozitívna a ja som nemohla čakať kým si prečítam aj ďalšie diely. Knihu vám preto odporúčam! :)

Goodreads
Čo iné mi ostáva napísať na koniec? Aha, áno...!! Aj keď tam veľmi nechodím, nemôžem zabudnúť na Goodreads- raj pre každého, kto má s knihami niečo spoločné. Táto "sociálna sieť" pre knihomoľov je skutočne bomba a ja to konečne musím napraviť a chodiť tam častejšie. Áno...som tam registrovaná, hodnotila som pár kníh, stránku mám v záložkách, ale stále na ňu zabudnem, čo je naozaj škoda. 


Na budúci týždeň ideme na písmenko H a ja len tlieskam, pretože tieto posledné týždne boli pre môj mozog muky, keď som hľadala vhodné body, ktoré do článkov napíšem. :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!